💬
Logga in
Fuska.se

Ds Eller Psp?

34 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

ta den som du tycker spelen är roligast.

27 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

min bror köpte ett psp och jag köpte ett ds jag tycker att du ska köpa ett ds psp har ju jättebra grafik men vad ska du med det till om det bara finns skit tråkiga spel och oj man kan lyssna på musik,se på film,gå in på internet men det går trögt att lägga in filmer och man måste ha typ mer änn 2 gb memory stick och internet går också segt och oj det finns toutch screen på ds men det bryr jag mig inte mycket om för det är spelen som räknas och på ds äger spelen!

5 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

köp nds

Nivå 0 · Nykomling

Ds suger ju köp psp.. man kan göra mer på den än ds

Nivå 0 · Nykomling

Jag vet att jag har skrivit att DS är bättre förut, men: På en PSP kan du se på film och spela spel, på en DS kan man "bara" spela spel. ;)

Nivå 0 · Nykomling

men jag ycker nintendo ds är sköare

9 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker du ska köpa ds.

↗ till inlägget

Ds suger, Grafiken är ju f*n värdelös! Ska du lägga pengar på nått av dem, lägg lite extra på Psp, den är mycket bättre.

Du är fanboy. :)
13 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ds suger, Grafiken är ju f*n värdelös! Ska du lägga pengar på nått av dem, lägg lite extra på Psp, den är mycket bättre.

Du är fanboy. :)

japp

Ontopic:Beror på vad du gillar.Gillar du att spela roliga spel fast med lite sämre prestanda så ta DS.Gillar du hellre att lyssna på musik,titta på film och surfa så ta PSP.Räkna med bättre spelkänsla på DS.

23 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ska köpa ny konsoll. Funderar på en bärbar. Men vilken ska man köpa?? PSP eller NDS Hjälp mig??

köp ds det har många fler kul spel än psp och så får man sån känsla med toatchsscreen.

28 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker du ska köpa DS.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag vet att jag har skrivit att DS är bättre förut, men: På en PSP kan du se på film och spela spel, på en DS kan man "bara" spela spel. ;)

Varför ljuger du? :rolleyes:

Man kan se film , lyssna på musik och spela spel på DS med. Bara ifall man har ett flashkort. :3

3 Apr 2008
Nivå 0 · Nykomling

psp är bra om du inte vill spela spel på den och bara vill kunna göra massa saker fast nds är roligare

Nivå 0 · Nykomling

Som hon över mig sa, så tycker jag inte att PSP lämpar sig för att spela spel med. Min polare har ett och jag tycker att det känns som ett gimpat playstation. ( Det var riktigt mysigt att se filmer på den, dock. )

5 Apr 2008
Nivå 0 · Nykomling

Bror på vad du vill ha DS om du vill spela och chatta men PsP om du vill lyssna musik, filmer o sånt

Tycker själv DS för PsP är liksom skaffa en Ipod eller nånting sånt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in