haha såna buffaloskor (bullhead?) som var inne runt milleniumskiftet, ni vet såna platå
Fjantigaste Modet/trenden?
Jag gör en top 5 lista.
1. F.d Fjortisar som blir "emo och fashioncore" = Fjortiscore, usch. Stör mig på alla dessa småbarn asså.
2. Hängslen, tjena asså, så grymt fult och töntigt. Det borde stå bonde i pannan på alla hängsle-användare
3. Buffalo Shoes, skaffade aldrig sådana för jag visste att trenden skulle dö ut.
4. Puma skorna, ni vet dom där med kardborreband, i olika färger, stendöda nu.
5. Brat, brat, brat..När skall dessa överklassens schtekare SLUTA? Med sin j*vla skumpa och perfekta backslick som aldrig lägger sig, kommer och; Åh fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, vilken värdelös jacka! Den koostade ju baara 8000 kr. Så alla j*vla Lidingöare och Stureplanare, fuck off!
Jag gillar hängslen... o.o
Fashioncore.
Överklassungar
Fjortisar
Mode-snobbar
"Wannabe gangsters"
Go to hell.
sjukt trött på fashioncore eller vad f*n det heter. sjukt deprimerande. utsvängda byxor var också så j*vla fattigt när det kom igen vid millenieskiftet~~
↗ till inläggetTNT, I am dynamite. TNT, I am in the fight. TNT.....watch me exploooooddeeeee!!!!!! Hoy, Hoy, Hoy, Hoy, Hoy!!!!!TNT AN DYNOMITE TNT ITS WANNA EXPLODE!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:
HEHHEHEEHEH
-------------
FUCK OFF
FUCK ON
FUCK YOU
FUCK ME
Så går texten.. om du ville veta asså..
Ontopic: Själv gillar jag inte mode på något sätt, särskilt inte att bara kända människor kan styra det. Annars tycker jag att MÄRKESTRÖJOR blir jordens undergång om några år. Märkeströjor är det enda som är hemskare och dåligare än melodifestivalen.
↗ till inläggetFolk som inte kan komparera ett av våra vanligaste adjektiv kan nog också vara med och slåss om tronen.↗ till inläggetAnnars tycker jag att MÄRKESTRÖJOR blir jordens undergång om några år. Märkeströjor är det enda som är hemskare och dåligare än melodifestivalen.TNT AN DYNOMITE TNT ITS WANNA EXPLODE!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:
HEHHEHEEHEH
-------------
FUCK OFF
FUCK ON
FUCK YOU
FUCK ME
↗ till inläggetHängslen är grymt fult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seriöst de är bara typ äckligt
aa håller med hängslen hade man typ bara på 70-80 talet
↗ till inläggetFolk som inte kan komparera ett av våra vanligaste adjektiv kan nog också vara med och slåss om tronen.↗ till inläggetTNT AN DYNOMITE TNT ITS WANNA EXPLODE!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:
HEHHEHEEHEH
-------------
FUCK OFF
FUCK ON
FUCK YOU
FUCK ME
Annars tycker jag att MÄRKESTRÖJOR blir jordens undergång om några år. Märkeströjor är det enda som är hemskare och dåligare än melodifestivalen.
Hur menar du? Vad betyder komparera?
Att böja adjektiv efter styrka.
Stark - Starkare - Starkast
Jaså.. Jo dom kan nog med vara med och slåss om tronen, som du sa. Annars har vi ju också laxodlarna i östra blekinge.