Jag antar att han tänker så att tonåringarna är de framtida våldtäktsmännen. Eller något.
Vad Är Fel I Sverige?
↗ till inläggetKina är mycket mer kapitalistiskt än kommunistiskt, även om de påstår sig vara kommunistiska.Det är det diktatur är. Och som Kuba och Kina har sin kommunism där så tänker dem, alla är lika värda i mitt land, men jag är värdast. Krig är helt onödigt, sen när oskyldiga människor dör i landet så tar inte ens någon ansvar för det.
För få jobb
dålig skolmat.
1) För många lagar.
2) För många turkar.
3) För lite pengar.
4) Inget svenskt Paypal.
5) Inget svenskt Ebay.
M.m.
↗ till inläggetFör få jobb
dålig skolmat.
Du ska vara glad att du ens får skolmat överhuvudtaget.
hellre ingen skolmat alls än äcklig skolmat, varför tror du alla killar på min skola går och käkar pizza på lunchen?
Jag skulle satsa rejält mycket på att du inte skulle stå för det du säger om du inte hade tillräckligt med pengar. Tror du att äter i en restaurang eller? Det är en skola, och ingenting annat.
om man inte har pengar är det ju bara att skaffa sig?
↗ till inläggetJapp, livstid med tortyr. Och sen när livstiden börjar ta slut vrider man LÅNGSAMT av nackenFortfarande. Jag tycker synd om tjejer som blir smittade av aids, hiv och andra sjukdommar!
Vafan våldtäkt ska man få livstid för!
↗ till inläggetom man inte har pengar är det ju bara att skaffa sig?
När jag säger att att man inte har pengar, så menar jag att inte heller föräldrarna har det. Hur ska man då skaffa sig pengar?
↗ till inläggetdå kan föräldrarna sluta leva på a-kassa och skaffa sig ett jobb↗ till inläggetom man inte har pengar är det ju bara att skaffa sig?
När jag säger att att man inte har pengar, så menar jag att inte heller föräldrarna har det. Hur ska man då skaffa sig pengar?
Det finns föräldrar som har ett dåligt betalt jobb och är låg utbildade vilket förklarar att man inte kan skaffa sig ett bättre jobb. Sen råder det arbetsbrist på många områden, vilket betyder att många är tvungna att leva på antingen A-kassa eller social bidrag.
↗ till inläggetdå kan föräldrarna sluta leva på a-kassa och skaffa sig ett jobb↗ till inläggetom man inte har pengar är det ju bara att skaffa sig?
Hur gammal är du? 13? Vilken klass går du i? 6:an?
Vad vet du som arbetslivet och livet då man blir myndig, just nu är det så j*vla
lätt för dig eftersom arbetarna betalar skatt för din skolmat, arbetsmaterial,
sjukvård, barnbidrag. Få se hur det går för dig och märker att det är inte så lätt
som man tror och leva. 40talisterna håller på och ruttna, mindre pengar åt staten,
kanske blir det så att du knappt får någon skolmat alls?
då blir jag glad för då kan jag och mina homies äta pizza varenda dag:D ps. jag är 14 och går i 8an
↗ till inläggetdå blir jag glad för då kan jag och mina homies äta pizza varenda dag:D ps. jag är 14 och går i 8an
Hoppades på att du skulle veta lite mer, men ack.
↗ till inläggetOk, gissar på att du har har brister på de flesta näringsämnerna som kroppen behöver då.då blir jag glad för då kan jag och mina homies äta pizza varenda dag:D ps. jag är 14 och går i 8an
Skolmaten är till för att barn ska få energin och ämnerna man behöver för att man ska kunna
jobba. Jag hoppas du vet varför de flesta skolor serverar fisk två gånger i veckan.
Det vi har i Sverige är rena drömmen för många andra barn och människor.
Men idag läste jag tidningen och blev lite pissed off, har ingenting med skolan och göra.
Det kom en av jehovas vittnen och knackade på dörren, mannen som öppnade dörren
blev förbannad och misshandlade en av dem som knackade på.
Jag vill säga en sak, ni kommer spy så fort ni får veta straffet
han fick, 7200kr i böter.
detta är svårt att rätta till kanska bara om man öker fängelse straff. bråk, rån, mord, smugglare, misshandel och våldtäkt.
Svenskarna säger att det kommer kosta mycket mer och öka straffen och att det är onödigt.
Men alltså tänk lite, man behöver inte erbjuda ***** HOTEL som fängelse, räcker med en källare och blixtlås.
håller med typ aa som du sa en källare med lås å kaller sen kommer nån pundare med nån macka då å då