Nimtro Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Jag har spelat Flyff i en dag och är lvl 6 och jag undrar hur man använder sina skill points ... jag har lvl 7 i Bundscier ( eller vad det heter ) men hur använder man den ? Skulle vara tacksam för ett svar. Vet nu hur man gör speciall attack men jag har en till fråga Jag lvlade nyss till lvl 13 sen loggade jag ut för jag skulle äta men när jag loggade in igen och spelade så va jag lvl 12 igen :( Är det nån som vet varför det blev så ? Citera
HammerOfGod Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) Servers Crashar Jag spelar själv där och elvl 47 Redigerat 5 Februari 2007 av HammerOfGod Citera
Nimtro Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Ok, sista frågan: Hur får man guild cape ? För den clanen jag är med i är lvl 6 och då såg jag på en sida att man kan ha guild cape men hur får man isåfall en sån ? Citera
isMaNnen Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Skrivet 7 Februari 2007 Typ folk måste stoppa nog med saker i eran guild bank så kan man få typ "ranker" och när man är nog hög kan man få guild cape.. doc länge sen jag spelade.. lvl 42 Citera
Angelo Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Skrivet 9 Februari 2007 Hej jag spelar flyff och du kan gå med i min guild SweGurdians jag är själv lvl 49 nästan 50 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.