💬
Logga in
Fuska.se

Ah! Galenskapen Har Börjat!

25 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Ta på dig hörlurar med högsta volym :)

Tycker att årets Melodifestivalen va bland det sämsta jag sånsin har sett i hela mitt liv.

Nivå 2 · Novis

För länge sen, i tidernas begynnelse spelade dom låtarna själva...

ZOMG ASSÅ!!! :o HUR KUNDE DOM DET!?!?!? SJUNGA UTAN INSPELAD MELODI?!

(jag brukar inte capsa som en tioåring, detta var ett undantag)

19 Feb 2007
Nivå 2 · Novis

Jag har aldrig tyckt om melodifestivalen, men det jag har hört av årets låtar är värre än vanligt!!

24 Mar 2007

Skönt att det har blivit några veckors paus nu.. Jag håppas att det kommer terrorister till finalen det skulle vara action! fy va äg. :D

25 Mar 2007
Nivå 1 · Novis

Jag stör mig på att de alltid spelar playback. Visst, de sjunger ju. Men t.ex. The Ark har ju instrument. Där kör de playback. Så de står bara där och spelar luftgitarr. Stör mig som f*n. Jag vill ha äkta musik i schlager. Ta bort kändisarna, ta fram okänt folk.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag stör mig på att de alltid spelar playback. Visst, de sjunger ju. Men t.ex. The Ark har ju instrument. Där kör de playback. Så de står bara där och spelar luftgitarr. Stör mig som f*n. Jag vill ha äkta musik i schlager. Ta bort kändisarna, ta fram okänt folk.

Det är SVT's fel att de måste köra playback, riktigt sunkigt faktiskt.. Istället för riktiga instrument (& musiker) så får artisterna 50 000 att bränna på scenshowen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in