Är det sant att den första lvl 70 i hela världen var en blood elf ? som gick upp 1-70 snabbare än dom flesta som körde 60-70 ?
Är detta sant elr bara en myt ?
svara
Är det sant att den första lvl 70 i hela världen var en blood elf ? som gick upp 1-70 snabbare än dom flesta som körde 60-70 ?
Är detta sant elr bara en myt ?
svara
Det var väll någon fransk kille som levlade från 60 till 70 på 28 timmar?
Myt, det som Nemerlon sa stämmer.
jupp
(edit) det som dom 2 sa 28 timmar)
Vet iallafall att det finns en level 69 på min server.
finns 5 styckna draenei shaman i lv 50-70 koommer ej ihåg lvlarna men jag har för mig att en va 55 en va 53 och 2 va 70 och den sissta 59
Jag säger bara en sak till alla höglvlade Draenei och Bloodelfs GAL!!!
Jag har en 50 Blood Elf Paladin, finns dock minst tre 70 pallies på vår server och ett par Draenei shamaner. :)
shheit :P ofta man levlar såå snabbt :P lowlifers :D skojja :)
Fanns en lv70 draenei shaman 3dagar efter releasen på Stormreaver.
Tror knappast, att nån blood elf eller dranei är 70, möjligt 60, men inte 70.
↗ till inläggetDet var väll någon fransk kille som levlade från 60 till 70 på 28 timmar?
Det var han som fick hjälp av hela sin guild va?
↗ till inläggetTror knappast, att nån blood elf eller dranei är 70, möjligt 60, men inte 70.
Haha jo, flera stycken. Överallt.
↗ till inläggetDet var väll någon fransk kille som levlade från 60 till 70 på 28 timmar?
Ja det var det.
↗ till inläggetHär är en av dem, har för övrigt blivit gankad av en 70 Draenei shammy. :oTror knappast, att nån blood elf eller dranei är 70, möjligt 60, men inte 70.
Han som blev lvl 70 var med i en av världens bästa guilds.. Och dom spöade 6 mobs i minuten
Trodde fransmannen va en mage? Bara 6 mobs i minuten?
Har ni hört att han levlade ju en annan från lvl 60-70 på 24 timmar:) inte klokt alltså
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in