Hoppa till innehåll

Nu Blir Jag Snart Arg!


andennn
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag bokade mitt typ, 20 september, och skulle få det den 8:onde. Dom sa liksom att dom skulle få in 15 stycken och att jag låg på plats 14, men så fick dom bara in 13.Tack vare det fick jag det den 18:onde.

 

1. Det hade väl ändå inte spelat någon roll, eftersom att du inte fick spela ditt förrän ditt 24:de?

2. Du bokade 22 September :P

Redigerat av Kabby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt dumt av Nintendo att skika ut så få om dom redan viste att det skulle bli "sucsse"

:evil:

fast ja bokat precis innan jul och jag har fått det... :)

 

Så du menar att dom skulle ha väntat någon månad med att släppa Wii bara för att folk inte har fått sina Wii än?

Det skulle inte gå då deras lager skulle ha blivit fulla och då skulle dom inte kunna tillvärka flera tills lagret var tömt.

 

Jag lyckades få tag på mitt Wii på cdon.com ^^, annars så hade jag fått det förra veckan då jag hade en bokning på ett Wii i en butik, men eftersom jag fick tag på ett Wii innan det så fick min morbror min bokning :)

Redigerat av PCH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du menar att dom skulle ha väntat någon månad med att släppa Wii bara för att folk inte har fått sina Wii än?

Det skulle inte gå då deras lager skulle ha blivit fulla och då skulle dom inte kunna tillvärka flera tills lagret var tömt.

 

 

Umm.. hur kan du veta att lagret var fullt då ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...