Krle Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Nu är det så att jag ska köpa en egen dator men vet inte vilken e bäst men kostar typ inte 20 tusen utan typ högst 15 tusen kan ni säga vilken e bra. Tacksam för hjälpen !!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Vad ska du ha datorn till? Vad för spel har du tänkt spela? Ska du inte spela de allra senaste spelen med högsta grafik så behöver du inte lägga mer än 10 000kr, om ens så mycket. Men om du vill kunna spela alla spel med bästa grafiken kommer det bli dyrt. Ska du ha skärm eller har du en du kan använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) Jag tänker bara ha cs och wow på datan och inget mer och program så klart men kan ni säga nån bra ställe där det finns bra datorer och e inte 20 tusen Vill ha datan med skärm så ni vet och orkar inte köpa från internet jag tror inte på dom Redigerat 8 Februari 2007 av Krle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Vill du inte beställa från någon internetbutik kan jag inte hjälpa dig. Jag har ingen aning om vilka butiker du har i din stad och vilka priser de har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Asåå jag bor i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Kolla på http://www.kopdator.se/ och längst ner finns "Speldator Bra". Dell går dock bara och köpa på internet men å andra sidan skall du ha en märkesdator så är Dell bland de bästa märkerna. Och Dell är seriösa så du behöver inte vara rädd för problem. Att köpa på elgiganten eller onoff är oftast mycket oseriöst då chansen att de blåser dig (säljer kassa datorer dyrt) är maximal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Tack ADMIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 jag har en Dell dator och den är as bra jag kan spela Css och prata i Skype smatidigt utan att det laggar men det va rea så den kosta typ bara 9.000 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 vart köpte du då Angelo din dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 En data som ska kunna det kan kosta minst 7.800 kr i elgiganten tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.