💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Röd Bilen Vid Ss:anne

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

fråga 1 bilen vi ss:anne kan man göra något mad den ?? också har jag en annan fråga, fråga 2 vet någon vart man kan ladda ner pokemon fire red till datorn för jag kan inte hitta det jag har lettat så jag inte orkar mer å då tängte jag mina kompisar på fuska.se kanke kan hjälpa mig. för jag har en kompis som har det på GBa å det är såå coolt asså det skulle vara tack sammt

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

man frå tyvärr inte göra trådar om vart man kan ladda ner Pokemon Röd till datorn. Köp Pokemon Fire Red istället, samma sak fast bättre grafik och är till Gamboy Advance. Det finns ingen bil vid SS.Anne. vart har du sett det???

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

jag har gjort så har att jag skafa cut seda möta jag en tränare min pokemon svimma seda är båten kvar sedan skafa jag surf sedan gick jag ditt och surfa till HÖGER där är det en flak bil

Nivå 0 · Nykomling

Jag undrar också varför den är där. Vet inte ifall den finns med på fire red/ leaf green men den står där på blå och röd iallafall.

15 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag undrar också varför den är där. Vet inte ifall den finns med på fire red/ leaf green men den står där på blå och röd iallafall.

visa en bild

Jag har hört att Mew ska vara där.Men jag är inte 100.

16 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

Att mew ska vara där är bara en myt. Den står nog där för att Nintendo glömde att ta bort det(Om man surfar åt höger ser man den).

Nivå 0 · Nykomling

Myten säger att Mew finns i den bilen, men det är bara en myt.

Mew kan man bara få på ett sätt, igenom Nintendos "Mew maskin".

EDIT: Vad gör jag i Pokemon tråden?

Var typ 5 år sen jag spelade det...

Nivå 0 · Nykomling

Det låter lite konstigt...Mew i en bil.

Men som sagt,har nån en bild?

Skulle vilja se.

OT:Nu är jag minifuskare. :)

Nivå 0 · Nykomling

Här är en bild:)

post-39979-1171645873_thumb.png

Nivå 0 · Nykomling

Sök på mit namn då hittar du en tråd om hur man ladar ner

i ett pokemon spel som är specielt heter pokemon quarts då finns en last bil och ner man tittar in står det MEEEEW.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

i ett pokemon spel som är specielt heter pokemon quarts då finns en last bil och ner man tittar in står det MEEEEW.

1. Det var Pokemon röd vi snackade om

2. "Pokemon Quarts"? det var nog den sämsta lögnen jag har hört!

3. Mew kan man som sagt bara få via Nintendos "Mew maskin" som dom hade med sig när dom var runt i Sverige för typ 5 årsen.

Nivå 0 · Nykomling

Eller använda en MEW glitch;)

Nivå 0 · Nykomling

Visst,vad är det här då!?

Det här då!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

pokemon quarts är inget nitedo spel sök på google jag har faktiskt VBA och man kan ladda ner det.

det är emerld grafik och skapad av nåt som heter boro boro.

och alla pokemon är konstiga tita själv.......BEIVS

http://i5.tinypic.com/2afbaxh.jpg

http://i9.tinypic.com/2zntm3b.gif

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ok.

Så spelet finns, big deal.

Det var ändå röd vi snackade om.

Och som sagt det enda riktiga sättet utan att fuska eller Gameshark för att få Mew är Nintendo-maskinen.

Då var det utrett.

Lastbilen är bara där för att man ska bli lurad.

17 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

eller bara något nitedo glömt ta bort

Nivå 0 · Nykomling

finns bilen på Yellow?

Nivå 0 · Nykomling

ja bilen finns i pokemon gul. men jag har skaffat mew på gul och röd kommer inte i håg exakt hur man gjorde men det var vid saffron city åt höger man skulle göra en sak . men den kunde bara pound :(

oj föresten jag gjorde som på Kishunas link :D det funkar föresten

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in