RPG-Master Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Ok, jag säljer det här kontot med combat lvl 8 och 56 mining. Det är ju lite coolt att ha 56 mining, men låg level. En rune pick följer med kontot, och minimum bud är 100k. Högstbjudande får kontot :D Inga recoveries eller bank pin på det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) ändrade mig Redigerat 12 Februari 2007 av fuskaren 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Ok, jag säljer det här kontot med combat lvl 8 och 56 mining. Det är ju lite coolt att ha 56 mining, men låg level. En rune pick följer med kontot, och minimum bud är 100k. Högstbjudande får kontot :D Inga recoveries eller bank pin på det heller. Ska man betala till det kontot eller? Du är den sämsta scammer jag någonsin träffat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Ok, jag säljer det här kontot med combat lvl 8 och 56 mining. Det är ju lite coolt att ha 56 mining, men låg level. En rune pick följer med kontot, och minimum bud är 100k. Högstbjudande får kontot :D Inga recoveries eller bank pin på det heller. Han har väl ett annat konto som man ska betala till -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg