Hoppa till innehåll

Ett Sätt För Att Hålla Hastighetsbegränsingarna


Gäst Great Gonzales
 Dela

Rekommendera inlägg

Det där var ju ganska trevligt :P . Men allvarligt, det är ganska sjukt också. Nakna tjejer som håller i fartbegränsningsskyltar. När man tänker det för sig själv så låter det helt absurt. Dessutom så fungerar det bara effektivt för de manliga förarna (och kanske för lesbiska kvinnor). Och sen så kan det ju bli värsta trafikstockningarna, som man såg på filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Perisoreus

Det är oacceptabelt att denna form av objektifiering kan presenteras på ett seriöst trafiksäkerhetsforum. För att förslaget ens skulle kunna kallas för ett skämt, skulle det ha krävts att man har män som gör samma sak, detta är diskriminering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så det är ingen som är för det?

 

Hur kan du vara för det? Har du någon besatthet av tuttar? Detta kommer leda till långa köer och trafiken kommer att stanna upp, dessutom så lär några bli för förvånade och råka ut för olyckor.

Varför är du för en försämring av trafiken som redan är tillräckligt dålig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så det är ingen som är för det?

 

Tuttar i samhället är alltid ett pluss, sen hur det går för trafiken skiter jag fullständigt i. Tror inte att detta kommer leda till längre köer än vad vi har idag, trafiken står redan stilla i innerstan och att då vila ögonen på tuttar tackar inte jag nej till. Så jag är inte för en försämring av trafiken utan jag är för halvnakna tjejer på gatorna.

 

EDIT: Är det så att man blir en fara för trafiken varje gång man ser något ovanligt i samhället så ska man inte ha körkort.

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så det är ingen som är för det?

 

Självklart tittar man på omgivningen när man kör bil, det gör alla. Annat vore farligt. Du måste ha uppsikt om folk ska gå över ett övergångställe osv,och självklart har man då tid att titta på tuttar lika väl som du har tid att titta på vägskyltar. Men man sitter inte o stirrar blint på trafikskyltar/tuttar/människor eller annat. Som sagt, då ska man inte ha körkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...