Någon som vet en bra sida där man kan ladda ner snygga XP teman? Skulle vart kul att ha ett windows vista tema om det finns.
Vet ni nått så hjälp :D
Någon som vet en bra sida där man kan ladda ner snygga XP teman? Skulle vart kul att ha ett windows vista tema om det finns.
Vet ni nått så hjälp :D
google, typ
Kör med ett hur snyggt som helst just nu, svart och orange. :cool:
Finns att ladda ner här: (dock inte Vista motiv)
f*n va nice :cool:
Ingen som har en svensk sida?? gilalr inte att lada ner från ut länska mkt virus
Och en fråga till hur får man tillbaka det gamla temat nä'r man har instalerat andra temaN???
högerklicka på skrivbordet och välj Egenskaper, det första som kommer upp då är teman man har installerat som man då kan välja, välj då windows XP
↗ till inläggethögerklicka på skrivbordet och välj Egenskaper, det första som kommer upp då är teman man har installerat som man då kan välja, välj då windows XP
Det har jag gjort ...
Men dom flesta teman behöver Style XP eller Windows Blids(staving) för att fungera
↗ till inläggethögerklicka på skrivbordet och välj Egenskaper, det första som kommer upp då är teman man har installerat som man då kan välja, välj då windows XP
men jag skrev det för dom som inte har Style XP eller det andra programmet
jag har Style XP...
Temat var grymt, har det på nu
najs tema! :cool:
↗ till inläggetKör med ett hur snyggt som helst just nu, svart och orange. :cool:
Finns att ladda ner här: (dock inte Vista motiv)
Guuud vad naaajs :P :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in