admin Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 yoadee: Har du inte använt det än så kommer du få det nya paketet med motsvarande platser. Något paket med 1000 platser finns ej via våra betaltjänster utan istället har vi ett med 1500 platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 bra att man kan köpa genom att ringa/smsa in istället för att ringa in 1000fm åt gången :D :D :D ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) yoadee: Har du inte använt det än så kommer du få det nya paketet med motsvarande platser. Något paket med 1000 platser finns ej via våra betaltjänster utan istället har vi ett med 1500 platser. finns det 1500 platser i betaltjänster?Har inte sett det men kollar väl nu,skulle varit bättre med 1000 eftersom det bli billigare. Om man får 1000 medlemmar i gruppen vem e det som får 50000 gruppen eller? [edit]såg att det fanns ett med 1500 tyckte det var lite dyrt dock skulle man inte kunna ha för 80kr med 1000 platser i sms? Redigerat 15 Februari 2007 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 altså NEEEJ! skit bajs.. (okej gick lite över gränserna där..) så altså dom som har ett 10 personer innan får inte 100 platser nu , om man redan gjort gf:et ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Ja har du redan aktiverat ett med 10 platser så ahr d 10 platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Men kan man inte ändra Gruppforum affären för att det finns ju bara 4 st grejer där fast det står 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 jag vet att det har tagits upp tidigare men jag fattar inte riktigt. Om man har en gruppforum med 500 platser ökar priserna för att förlänga eller gör dom det? jag har tänkt och läst om och om igen på admins svar på den frågan. Men kommer inte riktigt om svar till den frågan jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.