Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) På mitt skriv bord skulle jag gärna vilja ha en spalt där det står vad som är på Tv , hur fixar jag det ?¨ Snälla svara... Redigerat 18 Februari 2007 av Pcplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Det finns nog inget sådant :blink: . Jag skulle nog hört talas om det om det skulle finnas . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 det finns ett som heter tuba tv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Samurize? Låter dig göra i princip det mesta och finns mängder med plugins för det mesta man kan tänka sig. Se http://www.samurize.com/modules/myalbum/photo.php?lid=3328 för ett exempel hur man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Samurize? Låter dig göra i princip det mesta och finns mängder med plugins för det mesta man kan tänka sig. Se http://www.samurize.com/modules/myalbum/photo.php?lid=3328 för ett exempel hur man kan göra. Tack bossen :) Ska testa ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 KAnske är jag som ör lite Wacko men jag fattade inte så mycket..xD skulle nån kunna skriva en guiden här på sevnska ? Det skulle vara mycket schyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Du kan ju som nån sa tidigare köra Tuba Tv annars... inte lika bra som Samurize men betydligt enklare att få igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Okej , hur många kanaler kan jag ha då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.