Gäst Szellerie Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Skrivet 22 Februari 2007 Jo, som sagt, när levererades senast Wii till Sverige? Det är så att jag varit utomlands ett par dagar och har missat allting, kan tillochmed ha Wii redan nu, eftersom jag bokade med mamma, och är hos pappa nu. Så, jag tar det väl igen;När levererades senast wii till sverige? Citera
Gäst Kabby Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Senaste leveransen var för 4 dagar sen tror jag Citera
Gäst Szellerie Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Härligt, då MÅSTE mitt Wii kommit nu... Citera
Gäst Kabby Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Det beror på om affären du har bokat Wii i har fått in tillräckligt, om de har fått in några alls. Om du ligger bra till i listan, samt affären har fått in några, har du en väldigt trevlig överraskning när du kommer hem ;) Citera
Gäst Szellerie Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Det beror på om affären du har bokat Wii i har fått in tillräckligt, om de har fått in några alls. Om du ligger bra till i listan, samt affären har fått in några, har du en väldigt trevlig överraskning när du kommer hem ;) Tja, bokade på Game och dom borde ju fått in nåt, och jag är förmodligen bland dom översta på bokningslistan, eftersom det var väldigt, VÄLDIGT, länge sedan jag bokade nu. Citera
Lander Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 (redigerat) Min kompis skulle få sitt Wii i början av Januari, men han har inte fått den än. Redigerat 23 Februari 2007 av Humla Citera
Gäst Szellerie Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 Min kompis skulle få sitt Wii i början av Januari, men han har inte fått den än. Säkert skellefteås spelbutiker som dissas eller nåt... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.