Mucko10 Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 jag säljer min runescape acc i lvl 73 pga att jag har börjat spela på min pure.. scammers polisanmäls direkt, inga testpiloter eller sånt . säljer för endast rs cash.. ni bjuder och inga scambud.. skickar med en bild.. ser ni inte på den kan ni kolla heyhoman på highscores. den har vart member.. den har inga bra saker kvar, jag har bytt sakerna till min pure.. recoveries och alla pass får ni när ni har betalat.. den är en bra moneymaker med många skills över 60.. vid intressa addar ni kl0ssa på runescape eller skickar ett gb till mej. startbudet e 2.5 mill. det är sänkbart vid snabb afär. bra moneymaking skills är.. fishing/cooking över 60, wc över 60 och en del andra bra..
JackGBG Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 är du inne nu på runescape?? :) i så fall vad kostar den?? oj så mycke???
KalphiteQ Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 är du inne nu på runescape?? :) i så fall vad kostar den?? oj så mycke??? Bra med dem som svarar på sina egna frågor ;)
Rekommendera inlägg