Wolfa Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Hej är i 3 akten och de säger att jag måste prata med herr mejsel och nu undrar jag hur hittar jag honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murresvart Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Hej svejs, om du går ner till kajen, så sitter det en gulklädd snubbe framför ett hus på en trappa, det är herr Mejsel! han kallas ocså för skulptören, snackar du med honom så reser han sig, och sätter sig igen, men ge dig ej,till slut så vill han att du ska följa med honom hem, även den tjocka teaterdiriktören står där nere vid kajen, snacka med honom några gånger, och ge sotaren sitt brev, eller herdinnan, sotaren får du leta efter. sen går du tillbaks till herr Mejsel så kanske han tar med dig hem, till slut så gör han det! lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfa Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 TACK så hemst mkt. höll på att bli galen. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forvirrad Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Hej, jag har också problem i 3:dje akten. Jag kan inte prata med teaterdirektören. Jag har jobbat hos herr mejsel, och han säger nu att jag alltid är välkommen hos honom och att dörren till hans atelje står öppen för mig, men den är fortfarande låst... vad kan jag göra? Mvh förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfa Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Visa direktören din bok. Då ber han dig köpa parfym till honom och det är gumman som säljer kakor som du köper det av. Hoppas du lyckas nu sj är jag vilse i slottet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forvirrad Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Tack, jag ska försöka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.