japp håller med,här är zubat
Shiny Pokemon (silver, Guld, Crystal)
fulare än jag trodde
Nu får ni allt sluta upp med chattandet! Ta det någon annanstans.
↗ till inläggetVarför är jag så dålig på att bevisa saker :( .Det är bara i Guld/Silver/Kristall som det är garanterat att Shiny pkmn är starkare. Sedan blev deras stats normala i Advance serien.
Fast en sak är säker.Det är många som samlar på Shinys.Då kan man säkert få något bra om man byter dom.
Det är lungt DZ. Men alla fuskkoder fuskar fram pokemon med maxade stats, så det är lite opålitligt att göra så. ;)
Shiny är ju ovanligare än de legendariska som finns i spelet, så det är ganska självklart att de är mer värda.
Har inte läst igenom hela tråden, men är det inte så att de japanska pokemonen är shiny, och våra pokemon är shiny för dem?
↗ till inläggetHar inte läst igenom hela tråden, men är det inte så att de japanska pokemonen är shiny, och våra pokemon är shiny för dem?
Jag har också för mig att de e något sådant!!
Har btw
Shiny:Zubat,Zigzagoon och fick en gång shiny kyogre, men kompisen viste inte det och startade nytt save :(
↗ till inläggetNej,inte vad jag vet i alla fall.Har inte läst igenom hela tråden, men är det inte så att de japanska pokemonen är shiny, och våra pokemon är shiny för dem?
↗ till inläggetVa? Äru knasig i bollen eller? :/ Klart som korvspad att det inte är så. Bara att kolla på japanska screenshots eller Pkmn serien på tv. Tror inte att de skulle färglägga om hela avsnitt bara för att de ska sändas med annan färg här om så vore fallet. x_xHar inte läst igenom hela tråden, men är det inte så att de japanska pokemonen är shiny, och våra pokemon är shiny för dem?
jag har funnit :
Shiny Geodude,
Shiny Tentacool,
Shiny Togepi,
Shiny Gyarados,
Shiny Noctowl,
Shiny Zubat
Shiny Caterpie,
shiny pidgeot,
Shiny geodude
shiny steelix
på silver