Som rubriken lyder.
Jag läger ned ca, 2-6timmar i veckan på datorspel och ca,0-2timmar på skolarbete och andra saker.
HUr mycket tid lägger du på datorspel.
svara så ärligt som möjligt. :)
Som rubriken lyder.
Jag läger ned ca, 2-6timmar i veckan på datorspel och ca,0-2timmar på skolarbete och andra saker.
HUr mycket tid lägger du på datorspel.
svara så ärligt som möjligt. :)
ohhh vet inte riktigt
om det är en slapp vecka när man inte är med kompisar: ungefär 5-7 timmar dagen :P
med kompisar: 2 timmar kanske dagen.
↗ till inläggetohhh vet inte riktigt
om det är en slapp vecka när man inte är med kompisar: ungefär 5-7 timmar dagen :P
med kompisar: 2 timmar kanske dagen.
Fett mycket, jag lägger ned så mycket i veckan!!??!? :blink:
på spel lägger jag ner 1 timme veckan. när jag har datan sitter jag mest vid internet..
Om jag inte ska vara ärlig så 4tim
men om jag ska vara ärlig så... Ehh 8tim på vardagar och all vaken tid på helger...
Totalt ca 72tim i veckan. Jag har aldrig tänkt på det... Det var väldigt mycket :cry:
Ca 14timmar i veckan. Spelar mycket Bf2 online :D !
hur fixar man en visningsbild
↗ till inläggethur fixar man en visningsbild
Jaa.....det hade ju mycket med ämnet att göra...men klicka på "Gå till mina inställningar" uppe i högra hörnet (under ditt namn) klica sedan på första (1) punkten.
Och tillbacka till ämnent....vet inte, varierar väldigt mycket men vardagar ca 4 timmar och ev. lite på helgen.
SonicSucubus leder just nu 72 timmar i veckan!!!!!! :wacko: :mellow: :o :glare: :cry:
hmm... jag spelar nog max 13 timmar per vecka det är riktigt bra 1 timme på var dagarna och 3 tim på helgerna dom 2 andra timmarna vet jag inte hur dom kom till :blink:
jag spelar ungefär 35 timmar i veckan och sitter vid datorn typ 90 timmar i veckan.
Ganska mycket.
Spelar bara CS.
har inte orkat räkna =P
Chattar typ bara.
0 timmar... gå inte att spela spel på min dator :P
5-7 timmar var alltså skoldagar
kanske 10-12 (kanske mer) på helgen :S
ca 12 timmar totalt i veckan 2 timmar varje dag. på söndagar spelar jag inte
När det är skola sitter jag ca 1-2 timmar om dagen.
Annars i övrigt så sitter jag ca 10 timmar.
Så om jag räknar med 10 timmar om dagen så blir det 70 timmar i veckan och det är ju lite för mycket...
↗ till inläggethur fixar man en visningsbild
----------------------------------
Men jag kommer typ hem fårn skolan sätter mej vid datorn ända tills 10:30 .. och för de mästa sitetr jag och lirar cs och typ 1 timme msn .. så jag spelar typ cs i 3 timmar om dan typ .. 3x7=21 timmar i veckan ,,
men helger, lov o sånnt sitter jag typ från klockan 9:00 på morgonen tills 23:59 på kvällen .. men typ bruka rosså va inne lite på msn då o då , sitter typ 10 timmar då :o
Jaså en härlig tråd om hur mycket dator man förbrukar av livet.
Vardagar: 8 - 12 timmar, inte ofta det blir 12 timmar men men.
Helger: 13 - 16 , lika där.
Sammanlaggt: Blir väl då 70 eller 90 timmar som max.
Klart spelar man bara 40% av denna tid.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in