💬
Logga in
Fuska.se

Jackass

39 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Vilken är den fulaste/häftigaste/galnaste stuntet ni sett på Jackass?

Jag har själv inte sett så mycket men "high dive" är rätt skoj! Särkilt när Steve O

hoppar ner från en tio meters trampolin med jätteben! Eller när dom satte 2 snowboardar under en bajamaja och skickade ner denm för en backe...med folk i!

eller när dom skjuter apelsiner på nåra av medlemmarna!

24 Feb 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har bara sett när dem kör paintball nakna och när de använder en spikpistol och skjutr i ens tunga så att den är fastspikad i bordet.

25 Feb 2004

det är fint på cky4 när raab himself skiter på ett fönster och några gammla som äter kollar på skitet hahahaha undra om dom tappade apetiten?

hmm jag vet inte på jackass det finns så mycket när man har sett alla dom avsnitterna typ.

www.team-skv.reklam as coola killar som gör jackass stunts ;)

Nivå 2 · Novis

Det bästa är ju när dom kryper på råttfällor

Hight dive e soft men den bästa är nog''musle stimulator'' när dom sätter en Muskel stimulator på pungen

26 Feb 2004
Nivå 4 · Lärling

när dom skär sig med papper överallt::::: ett ord: aj

Nivå 2 · Novis

Hight dive e soft men den bästa är nog''musle stimulator'' när dom sätter en Muskel stimulator på pungen

HAr du också sett jackass the movie.Den äger

Jepp,det är tufft när dom frossrunkar & badar med valar

jackass the movie äger.john du måste ju köpa den.jag har ju den*stolt*(som många nog har ) :P

27 Feb 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

jag har itne sett Jackass.

Jippi Små kändis

Senast ändrad:

29 Feb 2004

På ett avsnitt så springer Raab himself & skiter samtidigt!

Det är f*n bäst på jackass the movie när dom klär ut sig till gamla gubbar & åker permobil

1 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

Det skönaste är när dom klär ut sig till cowboys och kör gunghästar i en skateboard park *hehe*

Nivå 5 · Fuskare

den grymaste e när dom stäler ut en baja maja på gatan i en vecka och sen går en in i daset och håler i dig i två handtag och så hänger dom dasset uppåner och han får allt på sig :)

Nivå 4 · Lärling

jag tycker avsnitten är bättre än filmen=)

Nivå 5 · Fuskare

Jag gillar piss-glassen. Annars är Steve-O och Knox bäst.

den grymaste e när dom stäler ut en baja maja på gatan i en vecka och sen går en in i daset och håler i dig i två handtag och så hänger dom dasset uppåner och han får allt på sig :)

mysigt
2 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

Night Monkey RULES!!

Hahaha, han är bäst.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #20

Jag tycker Bam margera är bäst.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in