Vomiteye Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 jag undrar var ja ska gå me min night elf, Dark Shore SUGER rent ut sagt. Någon sa att ja kunde sticka till west falls, hur kommer jag dit? kan någon visa mig vägen? Jag spelar på Deathwing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Bara ta båten till menethil harbor så går du hela vägen till loch modan > dun morogh, tar tåget i ironforge till stormwind > elwynn forest > westfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 NEJ! donken, hon/han var lv 16, då är det redridge dax det är alltså: ta båten till menethil harbor > gå tll loch modan > dun morogh, tar tåget i ironforge till stormwind > elwynn forest > Redridge Mountains Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 16 Redridge det var det dummaste jag har hört, om han inte har varit i Westfall tror f*n han sticker dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 (redigerat) Jag gjorde så här med min warrior. Elwynn Forest/Dun Morogh lv1-13 Westfall 13-15 sen var det bara svåra quest - Darkshore lv15-17 Westfall - lv17-20 Sen stack jag till Redridge och levla upp mig till level 24 där. Som Spliffor säger, Westfall är ett bra alternativ om man inte har vart där. Redigerat 1 Mars 2007 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg