💬
Logga in
Fuska.se

Heroes of might and magic

43 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

det ör som age of wonders ungefär

Nivå 1 · Novis

tycker någon tutoial är kul ja tycker den e tråkig

för ärke :new_angel: är väldigt bra mot ärke :new_evil: eller hur?

4 Nov 2003
Jag har laddat  

ner figurer

från nätet

till heroes 3

där jag har

typ 100

nakna tjejer

75 taxar (Hunden)

och massa

mer! Det

e ascoolt!

;)

Vad heter den sidan? :D :? :?

7 Nov 2003

lalalalallá var är alla :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Nivå 2 · Novis
Jag har laddat  

ner figurer

från nätet

till heroes 3

där jag har

typ 100

nakna tjejer

75 taxar (Hunden)

och massa

mer! Det

e ascoolt!

;)

Vad heter den sidan? :D :? :?

coolt
30 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

jag har inte nått av dom men jag har spelat 1:an och det är jätte kul och 3:an har jag spelat pyte lite och det är ännu roligare

1 Dec 2003

Va heter den sidan där du hittade taxarna och allt det där? :lol: :lol: :lol:

Nivå 1 · Novis

mitt favorit lag e typ rampart men om man ska klara ut det så e det nog neropolis för att dom får gubbar lätt

i armageddos blade e mitt favorit conflux

2 Dec 2003

I Shadow of Death e mitt favo lag Neropolis.

Ja brukar köra mycket me dem.

I Shadow of Death e mitt favo lag Neropolis.

Ja brukar köra mycket me dem.

Jag visste inte att du hade Heroes Might and Magic, Felix! Jag vet ditt rediga namn.

Mitt favoritlag är Tower, titanerna ni vet, och master genies för dom kastar en spell, vilken som helst, men bara bra spells, på ens egna gubbar.

Sen kommer nog Dungeon, Rampart, Castle, Necropolis, och Inferno.

Jag har kört en bana som heter Xathras Price, där du ska hitta Graalen och ta den till staden Xathra, men du har 7-8 gubbar mot dej. Jag har 300 Ancient Behemoths, å lite andra gubbar. I trean alltså.

Jag vill spela 1:an, och 2:an. Jag har spelat 4:an men jag vill ha det till mac!

Det är något av de bästa spelen jag nånsin haft.

4 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

mina är inferno och dungeon

Nivå 1 · Novis

inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie

6 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Heroes 3 äger, favoritlag: hmmm, vet inte....Jag spelade heroes 4 en gång. Det sög, asdålig grafik och tråkigt, usch!

8 Dec 2003
inferno är ändå den bästa. titaner står stilla och skjuter. men arch devils kan teleportera sig vart som helst. plus att efret sultan är dubbelt så mycket starkare än master genie

Jag säger inte att de är bäst! jag tycker bara att de är bra. Jag kör knappt det längre ändå!

9 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Jag säger inte att de är bäst! jag tycker bara att de är bra. Jag kör knappt det längre ändå!

Inferno är faktiskt väldigt bra, Might!

Inferno är faktiskt väldigt bra, Might!

Förlåt Lallen jag vet att de är tvåa för dej men inte för mej.

11 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

1:an är bättre än 2:an men ja föredrar 3:an...

16 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

inferno och tower äger

spelar inte längre börjar bli drygt

7 Sep 2004

Tja e det någon som vet vart man kan ladda ned banor till Heroes 3 mapheaven värkar ha lagt ner.

Snälla svara om ni vet.

MVH viktor :D

Nivå 3 · Lärling

tja mitt är nog rampart eller castle

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in