💬
Logga in
Fuska.se

Tjenare Letar Efter En Lvl 70 Pvp Build Den Bästa.

35 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Tjenare

Jag letar efter den BÄSTA PVP builden för en lvl 70 Rogue.

Och jag menar den bästa PVP builden och om ni är osäkra säg jag är inte helt säker om denna är den bästa men..

Men skicka helst bara in om ni/du vet om det är den bästa PVP builden för lvl 70 Rogue.

Om det finns fler bästa PVP builder så skicka in dom också och säg exempel denna är den bästa stunlock builden och sen denna är blabla ..

PS GLÖMDE JAG ÄR DAGGER!!!!

Ja ni förstår,

Lycka till.

MVH / / Foxy

Senast ändrad:

Hur många gånger ska man behöva visa namn och pvp/pve builds till dina rogues? Alltså ärligt, när blir du nöjd?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Sedan så kan man ju tycka att man vid så hög lvl skall ha koll på det själv.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4

Pve ? Vill inte ha Pve ,

Men det är ju bättre och spamma " Du gör såna här trådar hela tiden "

Skriv in den bästa / dom bästa så är det över?

Nivå 6 · Fuskare

Assasin med daggers så?

Nivå 4 · Lärling

ere inte bättre o hitta en bra build du tycker e skön o spela med? :S

7 Mar 2007
Nivå 6 · Fuskare

Den bästa builden du kan ha är den du trivs bäst med, våga pröva lite. ;)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Men jag vill inte betala lixom 30g, Om jag byter så blir det cirka 30g för 3 omgångar.

Nivå 6 · Fuskare

Men lägg så du tycker ser bra ut.

Nivå 4 · Lärling

Men jag vill inte betala lixom 30g, Om jag byter så blir det cirka 30g för 3 omgångar.

Men... asså ela bättre o lägga lite g på en bra build som man trivs med än en som någon annan tycker e bra! föresten blir det bara 10g för att byta 3gånger, Första gången 1g andra 5 tredje 10 fjärde 15 osv. :)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #12

Ja men kan ni inte lägga in istället jag är inte så bra på att göra builds jag fattar inte så mycket.

Kan ni inte bara lägga in några builds som är PVP och helst nån jättebra.

Men finns det inte en bästa build för PVP daggers.'

Om det finns posta!

Alltså det är ju du som önskar hur din rogue ska va, eller hur? Talent hjälper en och göra det, håller med att det är svårt och välja talents på rogue därför nästan allt är kul där. Men du får läsa och ser vad som händer, jag lovar dig, testa en egen build så är jag säker på att du kommer tycka om den. Subletly är bäst tycker jag mot mages och warlock. Assantion*Stavning* kan vara bra mot warrior, kan man inte stunlocka en warrior så blir det inte så lätt.

Nivå 4 · Lärling

men det e endå lite svårt o säga att den är den bästa eftersom alla tycker olika det finns ingen som e bäst bara builder som folk tycker passar dem bättre...

8 Mar 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #15

Men kan ni visa vad det finns för builder exempel Stunlock och hemo vad är hemo?

Säg alla och säg vilka dom är bra för..

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

.j

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

inget illa menat men om du spelar 70rogue o inte vet va hemo e så kan du inte vara specielt kunnig om din class men ska väll försöka hitta en bra build men tvekar att du kommer gilla den eftersom alla kan inte gilla samma :/

9 Mar 2007
Nivå 5 · Fuskare

Kolla wow-europe/worldofwarcraft.com forumen?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #19

Jag är inte ens lvl 70rogue,

Nivå 11 · Veteranfuskare

Men herregud.. varför skulle nån annans build vara bättre som du kanske inte ens trivs med än din egen? Det är som att fråga vilken sko du ska köpa.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in