💬
Logga in
Fuska.se

Super Smash Brothers Brawl

124 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Jag ska köpa

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Bara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;D

Men snälla. >_>

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tänker inte köpa det, har aldrig gillat Super Smash Bros. spelen.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Bara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;D

Viftar man aldrig på kontrollerna? Så dåligt. Jag hade tänkt mig spel med nunchuch å wiiremote å att man typ skulle slåss genom att vifta med remoten... tydligen inte..

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Viftar man aldrig på kontrollerna? Så dåligt. Jag hade tänkt mig spel med nunchuch å wiiremote å att man typ skulle slåss genom att vifta med remoten... tydligen inte..

Men hur f*n skulle det gått till med slag med wiiremote, i ett 2d-perspektiv? Det blir helt fel... Dock finns det en sak man kan välja i Kontroller-inställningar (om man använder Wiimote+Nunchuk) som heter Shake Smash, då kan man skaka Wiimoten för att göra smashattacker, fast jag tycker det suger.
Nivå 5 · Fuskare

Haha jag tycker det låter intressant :P men smaken den är olika, kanske inte alls tycker det sen.. får se vad det blir :)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Haha jag tycker det låter intressant :P men smaken den är olika, kanske inte alls tycker det sen.. får se vad det blir :)

Du sa ju att du inte skulle köpa det :rolleyes:
18 May 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag ska köpa det

Nivå 5 · Fuskare

Har redan varvat Adventure Mode.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag ska köpa det

:):):):):)
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kommer inte köpa det... Köpte det förra månaden.

freeloader :rolleyes:

btw så kommre det den 28:e juni och jag ska förboka det!

NEJ!! Den 27:e!! XD
19 May 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kommer inte köpa det... Köpte det förra månaden.

freeloader :rolleyes:

btw så kommre det den 28:e juni och jag ska förboka det!

NEJ!! Den 27:e!! XD

Skillnad.. :) ;)
Nivå 3 · Lärling

Here you go, Nintendo.se:s Brawl sida!

Btw, det släpps den 27, alltså om 39 dagar!! :)

20 May 2008
Nivå 6 · Fuskare

Ja det är det vi har sagt

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Ska helt klart köpa om det finns exemplar kvar, ska inte förhandsboka.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Min kompis ska iaf förhandsboka det.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

hehe förbokade igår ;) synd att man måste vänta <_<

21 May 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ska helt klart köpa om det finns exemplar kvar, ska inte förhandsboka.

Ja samma här ;)
22 May 2008
Nivå 2 · Novis

Yep, jag ska köpa det! :D **BOKAT**

23 May 2008
Nivå 6 · Fuskare

Palla boka det. Man ska köpa det när det kommer ut!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in