💬
Logga in
Fuska.se

Min Xbox Bara La Av

30 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

vi satt och spelade gow och så stängde den av sig och så lät den konstigt och sen när vi skulle sätta på den igen så funkade den inte :huh:

Nivå 2 · Novis

min har också redan börjat låta skumt ibland. har inte ens haft den en vecka.

Nivå 11 · Veteranfuskare

andi92: Om du köpt den ganska nyligen har du nog garanti på den.

kn3ckarn: Om ljuden som kommer från den låter ungefär som en slags fläkt elelr dator är det inget fel på den, alla 360-maskiner låter så.

Jag har inte haft några problem än, däremot har mitt Just Cause på något sätt fått en massa repor. ;(

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

andi92: Om du köpt den ganska nyligen har du nog garanti på den.

kn3ckarn: Om ljuden som kommer från den låter ungefär som en slags fläkt elelr dator är det inget fel på den, alla 360-maskiner låter så.

Jag har inte haft några problem än, däremot har mitt Just Cause på något sätt fått en massa repor. ;(

ja, det vet jag, men det är nåt annat som låter konstigt.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

men dom flesta 360 repar väl skivorna?men det lät inte som en fläkt .. det är kortslutning på något vis!:( nätagregat eller vad det heter har väl gått sönder .jag får se om det går på garantin

Nivå 2 · Novis

Jaa jag vet inte. mitt har inte lagt av.

Men det har väl hänt att det har skrämt mig igenom att bara stänga av sig ibland

post-61065-1173807691_thumb.jpg

Nivå 5 · Fuskare

jag ar tvärtom problem med min... den slår inte av.. när jag slår av den så forsätter fläkten snurra så måste jag slå på den igen och sen slå av den så slår fläkten också av O.o

14 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling

isamannen. den låter så om du har i en plug and play laddare, för att den fortsätter att ladda kontrollen efter du stängt av...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, den stänger av men fortsätter att

ladda HK:n. Jag drar alltid ur sladden efteråt,

så det rör inte mig.

Nivå 2 · Novis

Aa. Mitt funkar väl fin fint nu

Nivå 2 · Novis

min började brumma som f*n förut och så kollade jag skivan som hade blivit repad som f*n. j*vla skitkonsoll alltså.

15 Mar 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Dom repar skivor om man flyttar

dom medans man spelar.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

min började brumma som f*n förut och så kollade jag skivan som hade blivit repad som f*n.  j*vla skitkonsoll alltså.

man då ska du få ett nytt spel om du inte flyttade den vill säga. Eller så ringer du till kundsupport så får du en kartong som du skickar den i till dom så fixar dom det

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ännu en av dessa diskussioner...tar dom aldrig SLUT!?

Men jag har för mig att man får en ny istället

för att dom reparerar den.

Nivå 5 · Fuskare

Jo man får en ny, för jag fick min i en brun box och så vår den inplastad som att den skulle vart ny.

Nivå 2 · Novis

Det har inte hänt än för mig

20 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

det verkar som dom flesta 360's sabbar skivorna. har hört många iallafall. och man behöver inte flytta konsollen medans man spelar. det räcker med att man spelar "för mycket". jag har aldrig flyttat min men min har sabbat mitt GoW totalt nu.

Senast ändrad:

21 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

synd:(

den har pajat mitt Oblivion....

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det verkar som dom flesta 360's sabbar skivorna. har hört många iallafall. och man behöver inte flytta konsollen medans man spelar. det räcker med att man spelar "för mycket". jag har aldrig flyttat min men min har sabbat mitt GoW totalt nu.

För mycket? *gulp*

Är åtta timmar i streck "för mycket"? :unsure:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag vet inte. själv har jag suttit drygt 12 timmar flera gånger, och det är nog därför min xbox sakta men säkert har sabbat spår för spår på mitt GoW. känns pissigt att jag måste köpa ett nytt som det säkert kommer hända samma sak med efter en vecka.. ps2:an kan f*n stå på dygnet runt utan att nåt händer :/

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in