Sapprion Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 1 är det någon som vet hur man kan spela Pokemon Sapphire och de speln till Datorn? 2 Är det någon spm vet hur man clonar pokemon på Sapphire eller fire red eller colussem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 1. Man använder sig av en emulator och en ROM. Det är dock olagligt om man själv int äger orginalet. 2. Ingen aning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 16 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Jaha.. vart laddar jag ner det eller får tag på det...?¨ ' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Det är som sagt olagligt att ha ROM's, så du får helt enkelt googla det. Google < Om du inte visste det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 16 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 jag har typ letat hela tiden. Det finns inte en sida där man kan få Emerald eller Sapphire/ruby till datorn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Jag sökte nyss, och det tog ungefär fem minuter att hitta alla dem du sa. Du får bara söka lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 hehe... ja vist jag har hittat dom men det är bara vit när jag ska testa på emulator och så laddar den typ: ´1% 5 % 99% 34 %..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Vad för emulator är det? Är det Visualboyadvance, som är den bästa för GBA-emulering, så väljer du bara "load" sen leta upp ROM:en. Det borde fungera då... Annars är nog din dator ruskigt dålig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg