ajar Skrivet 26 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jo, Capcom kan man lita på, men vi får se. Jag vill gärna ha lite fler tips innan jag bestämmer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Oblivion ffs :cool: men får ja fråga en grej till alla som har Oblivion? Ja kan inte bestämma mej för vilken class ja ska va haha xD gillar inte nått me Heavy Armor typ... <_< Vill va Imperial,,, hade ju en as cool Dark Elf, Stjärntecken: The Shadow, Class, NightBlade, å eleminator i Dark Brother hood å en vampyr :ph34r: as coola dödar kläder me,, men fick hack i skivan el nåt så ja deletade den filen å fick gö en ny :( nån som vet en häftig class? :gitarr: ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Ghost recon AW Saints row Rainbow six vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Dead Rising,GoW,Rainbow 6 Vegas,Crackdown.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Dead Rising / Lost Planet.. Helt klart de bästa spel jag nånsin kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Gears of war utan tvekan, spelet har jättebra grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Läs mina inlägg först, jag har redan Dead Rising och har testat GoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Rainbow6 vegas lätt, om du har live. singelplayern e bra som as, lite för kort bara. på multiplayer är de det bästa spelet just nu, därför att det finns massa banor och spellägen (kommer fler med players pack red edition den artonde) ,man går upp i rank och låser upp nya vapen camos och armor... DET ÄGER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Valet är gjort, det fick bli Hitman: Blood Money! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Gears of war! Jag har läst att du har testat det, spelar ingen roll. Det är en av de bästa spelen till 360'it. Spelade ni Single Player, eller spelade ni på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag lånade det av min kusin i december-mars och spelade bara Single Player, har nämligen ingen dator i närheten av mitt 360. Ps. På måndag ska jag köpa Crackdown! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jag säger bara G, O, W! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.