💬
Logga in
Fuska.se

Vill Du Ha / Har Du Moppe?

75 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Det trista med min Fs1:a är att det har varit idioter inne i elsystemet och pillat sönder en hel del... Annars går den fint men gör tyvärr inte mer än 40-45...

26 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

Går det inte att laga elsystemet då?

29 May 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #63

vet någon vad den coola framlyktan med två lampor ( i mitten ,den ena över den andra ) som man har på cross/supermotards??

30 May 2007
↗ till inlägget

vet någon vad den coola framlyktan med två lampor ( i mitten ,den ena över den andra ) som man har på cross/supermotards??

tnt skräp! Finns lite varstanns på internet, prova www.twostroke.se

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #65

skräp???

1 Jun 2007
↗ till inlägget

skräp???

TNT är väll inte redigt kända för sin kvalite om man ska säga så. Jag har en TNT växelpinne eftersom orginal växelpinnen pajade så fick det bkli en TNT, den funkar men inget att hurra över.

Nivå 0 · Nykomling

Själv kör man crescent compakt som ikväll ska tvättas och putsas på för imöra är det älgåruset som gäller.

Nivå 0 · Nykomling

:P :bah:

↗ till inlägget

Själv kör man crescent compakt som ikväll ska tvättas och putsas på för imöra är det älgåruset som gäller.

Hahahahahahaah en crescent compakt !!!!!! :D :D :D

Bert moppe

jag sitter och kör på en flakmoppe jag ^^ dom är RIKTIGT kula tycker jag :D iallafallat gamla flakmopeder
2 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Går det inte att laga elsystemet då?

Jo, men det är svårt för oss glada amatörer... Försöka komma åt alla sladdar genom ett kvadratdecimeter stort hål i ramen... :blink:

OneDream: DJUP respekt.

3 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag sitter och kör på en flakmoppe jag ^^ dom är RIKTIGT kula tycker jag :D iallafallat gamla flakmopeder

Gröööömt :ph34r: Bildet?

Nivå 0 · Nykomling

Cross FTW!! Vill ha..

1 Sep 2007
Nivå 0 · Nykomling

har en rieju rr med dragen plugg, gör en 80-90 :D

Senast ändrad:

2 Sep 2007
Nivå 0 · Nykomling

http://world.honda.com/news/2003/image/c030414.jpg

exakt en sån honda lead 100c har toppat 85 med den men min kusin säger han dragit 105.

http://img.pathfinder.gr/CMAN/i/1159/I1/274466-15936836.jpg

blå, 4 växlad, brukar inte använda den så ofta och har/försökt inte dragit 60+

olyckligtvis är de i grekland ;/

Nivå 0 · Nykomling

Jag fyllde år idag, så får se om jag skaffar en senare i år. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har en Yamaha DT -91 svart som jag kör med och en annan som är samma modell fast -89. Ska sälja den sistnämnda.

Har bara bilden från blocket på min svarta.

Har en likadan -86:a Som skall säljas p.g.a köp av nyare stil Rieju,Gilera,Beta (am6-motor) Som äldst en 00:a :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in