Golgo Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Motorstorm, F1 ,Fifa 08, och virtua tennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 ps3 är bra man jag köper inte det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Jag har Resistance: Fall of man, FIFA 08, Motorstorm :P Har fått The Simpsons Game nu :) Så nu är min lista Resistance, FIFA 08, MotorStorm och The Simpsons Game Redigerat 25 December 2007 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 javisst håller med 100 procent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Har just nu bara NHL 08, fick mitt PS3 igår, julafton. Men det gör inget , NHL är riktigt kul så det gör inget. Men jag ska köpa lite spel imorrn har rätt mycket pengar. Redigerat 25 December 2007 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag har nu alla dem høra spelen (anvønder linux till datorn just nu,) 1: Nhl 08 2: Fifa 08 3: Virtuala tennis 3 4: ulltimate alliance 5: Recistance: fall of man 6: Skate 7: Motorstorm 8: Ratchet & clank: tools of destruktion 9: Guitar hero 3 4 Kontroller ( 3 orginala, 1 annan, fick en orginal igår på julafton.. XD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag har: Resistance: Fall of Man Motorstorm The Darkness Ratchet and Clank: Tools of Destruction Assasins Creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 NFS carbon NBA street homecourt Skate Ska byta in både NBA och carbon, dom ingick i ett erbjudande. Enligt mig ska du inte köpa varken carbon eller NBA, men det kan bero på att jag inte gillar basket så mycket. Carbon var bara tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 motorstorm,recistance fall of man jag köpte 60gigarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Inget, har inte PS3 och ska inte köpa heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Bara Lego Star Wars the Complete Saga hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Till mitt Playstation 3 har jag Motorstorm & Uncharted drake's fortune Motorstorm köpte jag på spelbutiken.se för cirka 300kr och Uncharted drake's fortune köpte jag på Eb-games för 649kr. Tänker kanske köpa Warhawk. :D Redigerat 5 Januari 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.