derik Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) mm, asså när ja kolalr i en tråd ser ja bara första inlägget, av trådgöraren.. resten ser ja dom första raderna av, så de står typ Posts in this Topic Kalle : ja du kan gå ti.. Kallu : men de är in.. Kalli : joo men så kan ma.. så ja ser början av de andra inläggen, och när de gjordes... detta hände bara i firefox, men nu har det börja hände i IE också.. hur fixar jag de? haha, sammanfatta er gärna kort så jag ser vad ni skriver, eller så kan ni skriva i GB :o Redigerat 28 Mars 2007 av Naokin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Trådad · [ Standard ] · Linjär+ Leta upp dem inne i en tråd och välj Standard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 tack nu funkar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Det där hände en gång för mig också. Blev lite rädd. PS: 900 inlägg! 1000 närmar sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.