Hoppa till innehåll

Min Skola Gjorde En Luring!


Gäst OneDream
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst OneDream

Dom sa att dom måsta spara pengar för att kommunen sa det, Men så va det inte -.-. Vi levde endast på 200 kr veckan (av skolmatrial och vidare). Och nu har dom berättat att dom ska renovera hela altet: Måla om, Bygga bättre gymnastik sal, Nya bänkar, Nya klassrum , Nya skåp, Nya mål, (landbandy och fotboll),Nya böcker, Nya gungor Med massa mer.

 

Och det ska ske i sommaren. Åh gissa! Vi ska börja i sjuan nästa år! BLÄ! :(

Så då får vi ju inte ha dom nya sakerna.

 

Tycker att det ska vara olagligt att ljuga så för en! Och jag tycker faktiskt att dom kunde gå ut med sanningen direkt!

 

 

Eller? Vad tycker du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom sa att dom måsta spara pengar för att kommunen sa det, Men så va det inte  -.-. Vi levde endast på 200 kr veckan (av skolmatrial och vidare). Och nu har dom berättat att dom ska renovera hela altet: Måla om, Bygga bättre gymnastik sal, Nya bänkar, Nya klassrum , Nya skåp, Nya mål,  (landbandy och fotboll),Nya böcker, Nya gungor Med massa mer.

 

Och det ska ske i sommaren. Åh gissa! Vi ska börja i sjuan nästa år! BLÄ! :(

Så då får vi ju inte ha dom nya sakerna.

 

Tycker att det ska vara olagligt att ljuga så för en! Och jag tycker faktiskt att dom kunde gå ut med sanningen direkt!

 

 

Eller? Vad tycker du?

 

Min skola är största lugnarna också...

På Nyheterna och i tidningen säger rektorn att våran skola är jättebra, fast det är Auschwitz 2 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst LudvigRamone

B.l.a mördades Edith och Mamma Frank där i duschen..De blev ihjälgasade(stavning)Pappan överlevde i Auschwitz och gav några Bokförlag rätten att sälja Anne Franks Dagbok :P

 

Tror jag iaf...:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...