Sinclair Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Vad tycker ni om Grand Theft Auto IV trailern? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Länk tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 finns redan en sån här tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darklord Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 http://www.rockstargames.com/IV/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Dålig, Skulle varit kul om man skulle kunnat få se mer hur man spelar. Typ som Gta Sa Där var man bakom gubben. Ja ni vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 (redigerat) lol schysst att det står "Get a Life" stort på en av byggnaderna. det blir nog bra, även fast det inte är bland dom spelen jag prioriterar just nu. Redigerat 13 Maj 2007 av kn3ckarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 kommer antagligen bli årets klart bästa spel. Milken, det kommer komma en sån trailer också, mne jag kan säga att grafiken kommer vara ännu bättrre på spelet än på trailern eftersom rockstar fortfarande håller på att jobba med den om du nu inte trodde det. lol schysst att det står "Get a Life" stort på en av byggnaderna. det blir nog bra, även fast det inte är bland dom spelen jag prioriterar just nu. vet du att den byggnaden finns på riktigt? fast det står inte Get a Life på den utan det står MetLife :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 lol schysst att det står "Get a Life" stort på en av byggnaderna. det blir nog bra, även fast det inte är bland dom spelen jag prioriterar just nu. Bästa spelet i år, näst efter Halo 3 och kanske Halo Wars då xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 GTA IV är min killer app för en next gen konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 nej, bättre än halo und halo wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 suger :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.