💬
Logga in
Fuska.se

Gta Iv: Trailer

26 svar · startad

Jag längtar nästan schweinigt mycket tills jag håller Pc-versionen i mina händer. Dröjer väl något år dock, dem brukar vara sega med att konvertera till Pc :/

31 Mar 2007

Det verkar minst sagt lovande. :)

Jag hoppas att det inte är ett nyare liberty city som är som new york känns ju helt fel men man kanske kan besöka liberty city och vice city.

2 Apr 2007
↗ till inlägget

Jag hoppas att det inte är ett nyare liberty city som är som new york känns ju helt fel men man kanske kan besöka liberty city och vice city.

Det är ett nyare Liberty City. Som du ser kommer det dock att vara väldigt mycket bättre uppbyggt än I GTA3 och Liberty City Stories.

3 Apr 2007

MEn det är ju lite tråkigt vore roligare om dom hade ett nytt namn. Vad tusan ska spelet hetea då måntro. Jag kanske irriterar mej på småsaker men tycker verkligen att dom borde göra en helt ny stad.

4 Apr 2007
↗ till inlägget

MEn det är ju lite tråkigt vore roligare om dom hade ett nytt namn. Vad tusan ska spelet hetea då måntro. Jag kanske irriterar mej på småsaker men tycker verkligen att dom borde göra en helt ny stad.

Tycker att det känns kul med Liberty City igen. Kommer endå vara helt annorlunda.

8 Apr 2007

Håller med Cyper. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in