Skulle nyss kolla efter aprilskämt då dök detta upp, och det värsta var att jag trodde på det >_>
Medlemsavgift Baserat På Sidvisningar Införs
such, 1 april idag
admin menar inte allvar, eller, nee
bra skämt anars
fick hjärtklappning först sen fattade jag :o
:) kul.
Tur att alla förstod att det var ett aprilskämt iaf.
Annars hade nog de flesta fort stängt ner webläsaren. :)
↗ till inläggetFör ett par år sedan hade fuska ett bra aprilskämt. Förra årets dög väl också, men det här. *suck*
vad hade dom åren före då?
skulle va roligt å veta! :)
Det skulle inte förvåna mig om det var på riktigt, detta för att det är första april, och alla tror att det är ett aprilskämt och surfar vidare. Jag tänker sluta surfa på den här sidan tills vidare för säkerheten skull, jag har ingen vidare lust att betala 200 kronor.
Men isåfall skulle han tagit en annan tidpunkt än första april.. eller?
Men jag kommer surfa vidare iallafallat.. Om det är så, det tror jag inte :D
Men tror du inte medlemmarna skulle ha slutat att surfa om detta inlägg hade skrivits typ 2:e Juni eller något?
↗ till inläggetMen tror du inte medlemmarna skulle ha slutat att surfa om detta inlägg hade skrivits typ 2:e Juni eller något?
jo det tror jag.
Det skulle jag gjort då också..
Men det kan inte vara sant tror jag bara för att det är första april -_-
f*n i h*lvete...
Jag blev lite skraj där ;: lol, lyckat aprilskämt admin..!
Nu får la jag tabort min andvändare! jag skulle stnnat på fuska.nu där är det gratis....jag har inte råd och bitala en sida som ska va gratis!Vad ska jag säja till min morsa?
Jag kan likadant köpa World of warcraft!
oj va det ett skämt men jag hade skrivit så om det inte hade varit det. :P
↗ till inläggetExakt. Det är ju så alla tänker, så det här är den ultimata blåsningen. :DMen tror du inte medlemmarna skulle ha slutat att surfa om detta inlägg hade skrivits typ 2:e Juni eller något?
det är ett april skämt ffs, hur skulle admin ta era pengar?-_-
LoL, verkligen lyckat... :P
Vem vet, det kanske är sant? Om inte, var det iallafall ett bra skämt. Själv gick jag på det ifrån början.
↗ till inläggetdet är ett april skämt ffs, hur skulle admin ta era pengar?-_-
skickat en räkning kanske?
Jag blev sk*t skraj där.... :D
MEN APRIL FFS.
Ha lite sinne för humor. Bra försök admin xD Gick nästan på det eftersom jag inte tänkte på att det var första april.
skickade mail innan jag fattade... nu känenr jag mig dum