vilken skådis tycker ni är bäst
ja tycker markwahlberg elle depp
vilken skådis tycker ni är bäst
ja tycker markwahlberg elle depp
Jag gillar Julia Roberts och Hugh Grant!
ja dom ebra men också harrison ford och jim carreyja tycker markwahlberg elle depp
Arnold!! utan tvekan.
menar du arnold swarchnegger? han är grym i terminator filmerna. har du sett treanArnold!! utan tvekan.
Action: Arnold
Komedi: Jim Carrey
Harrison Ford, Pierce Brosnan, Keanu Reeves, Arnold Schwarzenegger,
Viggo Mortensen, Mel Gibson och Bruce Willis är grymma :)
jim carrey adam sandler arnold swarchnegger
Jim Carrey är helt klart bäst!!
Jim Carrey, Rowan Atkinson, Arnold Swarchnegger, Orlando Bloom, Elijah Wood, Viggo Mortensen, Jhon Travolta, Mel Gibson, Bruce Willis, Samuel L Jackson, Jhonny Depp, Will Smith, Christopher Lee, Sir Ian Mckellen och många mer.....
Rysare:Kane hodder
Komedi:Jim Carrey
Action:Arnold
oj de e många: Jonny Deep, Jim Carrey, Will Smith, Mel Gibson, Viggo Mortenson, Orlando Blom, John Rhys-Davies, Eddie Murphy, Robert De Niro, Jakie Chan o många många fler...
Mera: Adam Sandler, Jackie Chan, Owen Wilson, Eddie Murphy, Sean Astin och mer kommer jag inte på mer!
ARNOLD O JIM CARRY SEN SÅ SANDLER¤
Bruce Willis är faktiskt en mycket bra skådespelare. För övrigt så äger Adam Sandler också.
ARNOLD?!
Han är den uslaste av dom usla! Han kan ju knappt engelska..
ARNOLD?!
Han är den uslaste av dom usla! Han kan ju knappt engelska..
Det finns för många som är bra.. Orkar inte skriva alla, inte ens några..
***OJ DUBBEL-INLÄGG, DETTA VAR INTE MED AVSIKT! MÅSTE HA RÅKAT DUBBEL KLICKA ELLER NÅGOT, JAG BER OM URSÄKT!!***
Nej nu vet jag vad jag gjorde för fel.. Jag skickade först sen glömde jag skriva en sak så jag tog bakåt (det var innan sidan kom fram, datorn stod å tänkte) Sen la jag till en mening sen tryckte jag på skicka. Trodde inte att det skulle bli dubbelt..
Peter Sellers är grymt kul också.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in