Kan nån säga exaxt hur man kommer igenom grandowan cliffs? och kan nån säga exaxt hur man får reveal? Tack i förskott!
Golden Sun Hjälp!
Reveal får man i air's Rock ovanför Garoh(en stad)Kan nån säga exaxt hur man kommer igenom grandowan cliffs? och kan nån säga exaxt hur man får reveal? Tack i förskott!
Gondowan's Cliffs där ser du en hund
om du tar Mind Read så säger den:Dig Here Dig Here
gör scoop då så kommer det vatten upp
sen kommer jag inte ihåg mera
Gondowan cliffs ligger väster om madra.hur man ska göra scoop där hunden sniffar som han sa.den ska du putta ner en sten som man måste putta när för att kunna hoppa över.Och sen klarar du nog resten.
ochta en swamp som du sre i början.för om man byter den med en gubbe så får du en djinn.jag sålde den svampen så jag kan itne få djinnen :(
PS:ta djinnen som du kommer att se.
tack för hjälpen men jag vet tyvärr inte hur man kommer till djinen för att ta den =( och sen där svampen ska jag försöka hitta, du sa att jag nog komma klara resten efter den där stenen som jag ska putta i vattnet , ja har jort det men sen så kan jag bara klättra upp för lianer och sedan gå till en klippa som e under den där gröna svampen du vet. aja ja får iallafall försöka tack för all hjälp! B)
Om du vill ha djinnen så ska dugå på stenarnai vattnet.sen ska du klättra upp och tilll höger.jag tror du klarar det.
ok tack ja kunde inte gå till djinnen vet inte vad jag har jort fel=( och jag undrar ska jag åka me virvelvindarna i Air's rock ele utanför berget??
ingen orsak.
om du har förlorat svampen så är det bara att gå till
någon stad och gå dit där man köper herbs och andra föremål
och så kollar du på artifacts,där finns svampen.
Själv har jag klarat spelet och har alla 72 djinni :D :D
coolt jag kommer aldrig att klara spelet fattar noll,noll! =(
Inte jag heller.
Har oxå klarat det.. alla djinns+summons,,
nice=)
Man ska få Reveal innan Gondowan Cliffs.
72 DJINER!!!!! Det är ju jätte många. jag har typ bara 14 stycken(bara 2 venus). Kan någon nån sida med en guide över vart man får alla djins.
åhh ja hoppas min kusin har gs2 han hadde i allafall gs1 och hjälpte mig en massa me det, lol jag visste inte ens hur man kom ifrån sol sanctum lol :lol: ja ska träffa honom om tre veckor=)
Jag vet ver alla djinnis är. Skicka ett medelande+20 poäng, så får du dom. (Det är på engelska).