💬
Logga in
Fuska.se

Smbm

72 svar · startad

Trådstartare #1

Kan få Toad på den svenska versionen på smbm?? Vissa säger att man kan och vissa inte! ;)

Man kan inte få han alls inte ens på japanska.

vad är smbm

Trådstartare #4

Okej, men vissa säger att man kan få honom.

smbm=super smash bros melee :D

Senast ändrad:

Men om man kollar på vissa bilder så är det en helt rund toad men världens kantigaste skugga. Det heter SSBM

Trådstartare #6

Men om man kollar på vissa bilder så är det en helt rund toad men världens kantigaste skugga. Det heter SSBM

Menar du bilderna i "konstigt super smash", dom bilderna ser faktiskt inte så verkliga ut, men kanske ändå.

Oj såg att jag stavade fel. :rolleyes: :)

men toad finns både som vapen och som störande bakgrund, så det är inte så troligt ändå. men det vore coolt om han fanns! :D

Trådstartare #8

Mm, verkligen, han borde ha "kasta svampar attack"!! :D

varför skulle han kasta sina släcktingar för. det skulle inte jag göra (inte dom flesta ialla fall) :D

26 Feb 2004
Trådstartare #10

Haha, den var rolig! :D

men det är väll så? jag tror det! :D

den var faktiskt rolig

han finns på den Amerikanska versionen (som jag vet)

han finns på den Amerikanska versionen (som jag vet)

Amrikanska är väl den svenska också! :o

nej det finns tre stycken olika versioner AM (Amerika) JP (Japanska) BRA (Brasilianska) och PAL (Europa) och så hade ja för mig att det fanns AS (Asien) (är osäker på förkortningarna

Portugisksisk kan man ochså säga till BRA.

nej det finns tre stycken olika versioner AM (Amerika) JP (Japanska) BRA (Brasilianska) och PAL (Europa) och så hade ja för mig att det fanns AS (Asien) (är osäker på förkortningarna

Fyra styck menar du väl

ojdå... jag skrev att det fanns tre stycken och sen kom ja på att det kanske fanns en asiansk :P

+ min version är en DX dom finns ytterst få av.

6 olika då väl

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in