Går ni på hemspråk och vad tycker ni om det? Själv går jag på engelska och jag tycker att det är skit tråkigt för att vi lär oss typ ingenting. Jag tycker att jag lär mig 100% mer i klassen.
Går Ni På Hemspråk?
Nej det gör jag inte men jag kunde om jag ville..
Men varför gå på hemspråk i engelska när ni lär er en massa i eran klass?..
Vad är hemspråk??
↗ till inläggetVad är hemspråk??
Vi säger att din mor kommer från t ex. Polen, då kan du gå på hemspråk i skolan och lära dig bättre Polska.
Men jag tror att man bara gör det om ens föräldrar (er) inte kan så bra Svenska?
Jag går på hemspråk,
alltså svenska. :D
Jag vill sluta men min morsa tvingar mig att fortsätta gå.
a jah går måste typ komma tillbax 2 timmar efter jag har slutat sk*t jobbigt pappa tvingar men för mig spelar det itne så stor råll förutom tiden :angry:
men det är okej :) Bengaliska xD
Det heter inte hemspråk, det heter modersmål :huh:
Nej, jag har inte sånt.
Inte jag heller
Nej det gör jag inte.
ni går väl svenska elr? :huh:
Hatar hemspråk först har jag Sv2 sen direkt efter hemspråken Går i :kung: Turkiska ;P
Persiska ......
:cool: Kan du säga nåt på persiska???
En jag känner har Kinesisk pappa och en grekisk mamma :P..Så han har :Svenska,Engelska,Franska,Grekiska och kinesiska xD Så jobbigt !!
Verkar vara många blattar här.. :) Tror jag var den första här...
oh!
kanske det du..vettefan när jag regga mej..
skulle ha spanska men jag rev sönder modersmål lappen innan jag kom hem..fick en ny men den ligger i skolan.. :)
↗ till inläggetVerkar vara många blattar här.. :) Tror jag var den första här...
Ööö nej du vet svenskarna läser japanska.
↗ till inläggetVerkar vara många blattar här.. :) Tror jag var den första här...
"Svenskarna"? Jag e faktiskt 50% svensk så snacka inte om oss som några andra :)
Och var menar du med japanska?