💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Elite

17 svar · startad

Här kan vi diskutera den kommande konsolen Xbox 360 Elite, tyvärr är det ju inte bestämt om den kommer till Europa än.

http://www.fuska.se/nyheter/xbox_360_elite-s773.html

http://gamereactor.se/nyheter/10122/Xbox+3...lite+officiell/

Själv tror jag att den kommer bli bra och om den kommer till Europa kommer jag sälja min gamla 360 och köpa en Elite istället :P

Nivå 5 · Fuskare

det är ju bra med 120gb hårdisk, men dom borde lägga in blu-ray spelare.

↗ till inlägget

det är ju bra med 120gb hårdisk, men dom borde lägga in blu-ray spelare.

Exakt det tycker jag också! Om dem gjorde det skulle nog fler välja Elite istället för PS3.

11 Apr 2007
Nivå 1 · Novis

Pwhahhahhah (dog nästan)

Blu-ray är ett märke av SONY och Xbox är från MICROSOFT, toppkonkurenter...

12 Apr 2007
Nivå 1 · Novis

jag tror att 360 elite kommer att sälja bäst av allt på marknaden med tanke på det låga priset :cool: , om man jämför med ps3

Nivå 5 · Fuskare

Men asså det spelar ingen roll. Blu-Ray kommer att slå ut DvD och HD-DvD så att det kommer nog bli blu-ray på microsoft maskiner sen senare iaf.

13 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling

Precis. Och med tanke på att blu-ray spelaren i ps3 är BILLIG kommer nog inte elite vara spec billig med en BR

Ska nog köpa den om den kommer hit.

14 Apr 2007
Nivå 7 · Fuskare

Köper inte eftersom jag redan har ett 360 och om jag vill ha ett svart 360 så finns det ju plates och en större hårddisk behöver jag inte än.

Nivå 7 · Fuskare

lol håller med dig..man kan ju ändå spela samma spel lixom..

21 Apr 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Precis. Och med tanke på att blu-ray spelaren i ps3 är BILLIG kommer nog inte elite vara spec billig med en BR

vaddå det är inte så stor skillnad på blu-ray och hd-dvd som alla säger, jag tror hd-dvd kommer "vinna" eftersom den är så mkt billigare. anyway, nån som vet när den släpps? tänkte kanske importera en... :visslar:

22 Apr 2007
Nivå 5 · Fuskare

Alla nya format är skitdyra. Blu ray kommer att sänkas i pris i framtiden. Och jag tror inte x-box kommer sälja så väldigt mycket mer för att dom släpper elite och om x-box skulle skaffa bluray så skulle den ju stiga i priset med.

Nivå 5 · Fuskare

jo men det finns ju 2 billigare alternativ.

Nivå 3 · Lärling

synd att klaga men varför gör do nya hela tiden gör ett Xbox 360 det är min tanke.

23 Apr 2007
Nivå 7 · Fuskare

För att slippa sänka priset eller ha en annan maskin som kostar lika mycket/mer.

26 Apr 2007
Nivå 2 · Novis

jag tror att konsollen kanske inte kommer sälja så jättemkt men hårdisken kommer nog sälja som f*n nu när videomarketplace finns

men det är ju bra med hdmi-stöd, och den är ju jävligt mkt snyggare när den är svart

Senast ändrad:

1 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

Fucking, fuck!..Palla köpa ett elite ändå asså....jovisst..man kanske får 120g hårddisk men ändå..va f*n ska de va bra för...onödigt...enligt mig...man kan ju ändå spela samma fucking spel..... :blink:

2 May 2007
Nivå 2 · Novis

om man laddar ner demos , filmer och allt annat man kommer kunna göra med marketplace så e d inte så j*vla onödigt med en större hårddisk. och hdmi-stöd tkr jag inte heller är så fucking dumt <_<

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in