↗ till inläggetFörlåt jag vet inte vart jag fick det ifrån.Finns visst på PS2
Varför har han det då?
Guitar Hero 2
↗ till inläggetGör inget :PFinns visst på PS2
Varför har han det då?
Har köpt det nu ;D Jäkligt bra spel
Gitar heor äger
Seriöst, Jag fattar om folk tycker det är kul och allt, fast jag undrar hur kul kan det va och spela på ett fejk gitarr och kostar så mycket att jag tappar hakan, inte för att jag är fattig :D ,
Tycker guitar hero 2 suger, man gör ju inget
Hur kan du säga att man inte gör nått? Och guitar hero II är ej särskilt dyrt om man tänker att spelet kostar 600.kr sen plus en gittar för 200.kr typ så det är ju som vilket spel som helst.
↗ till inläggetHur kan du säga att man inte gör nått? Och guitar hero II är ej särskilt dyrt om man tänker att spelet kostar 600.kr sen plus en gittar för 200.kr typ så det är ju som vilket spel som helst.
Aa det blir ju 800kr, kan få minst 2 spel ut av det :P
Jag kör liksom riktig Gittar och det äger fast låsas med 4 olika färger ska sätta dom i rätt ställe och många säger svår är enkel. COMON :D
Asså alla säger att man kan ju lika gärna spela gittar på riktigt, men det tar tid och ork att lära sig att spela gittar. På Guitar Hero blir man ju bra på 1 timme för en liten summa på 800.kr mot ett par tusenlapar som det kostar om man skulle köpa allt på riktigt. Och på Guitar Hero slipper man fixa en massa sångare och så om man vill spela låten med trumisar osv.
Mohaha. Klarade Jordan (The one and only). Mohaha
Expert,hard,medium eller easy? Har klarat alla låtar på expert iallafall.
GH2 e skoj men jag tror man tröttnar fort som på "eyetoy" m.m.
Detta spelet är f*n frymt och bandet Cheap Trick är med på det spelet med dems låt Surrender den allra första låten i spelet :P
↗ till inläggetExpert,hard,medium eller easy? Har klarat alla låtar på expert iallafall.
Prata du med mig, så ja. Jag klarade Jordan på Expert, kolla upp IrB Random om ni vill.