zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Svart och den såkallade emo frissan xP Citera
Slasktratt Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) tjockt, brunt, tovigt och ganska långt men vafan har inte klippt mig på ett år Redigerat 30 Mars 2008 av Slasktratt Citera
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 För två månader sen... Då hade jag håret till typ, nånstans på ryggen. Men nu har jag klippt mig, och det är jävligt tjockt fortfarande, och rufsigt. Jag kan i princip dra hela håret åt höger och sen kan det sitta kvar där, har inget med om jag inte tvättat det på länge eller inte. Täcker ungefär öronen, och luggen i ögonhöjd. Tidigare var min lugg nedanför hakan, det var badass. Justdet, det är brunt också. Citera
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 Mörkblont, spretigt. Är frillan helt åt h*lvete trycker jag mössan på huvudet. Citera
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Skrivet 7 April 2008 blont medellång/kort hår lite stig helmer grejs mitt i skallen :P Citera
Mintplanta Skrivet 29 April 2008 Rapport Skrivet 29 April 2008 Stor tuppkam som är färgad grön, lätt att känna igen mej :P Är dock blond i grunden Citera
Chany Skrivet 30 April 2008 Rapport Skrivet 30 April 2008 Hade guldblonda lockar (okej, det var bara lite lockigt längst ner) ner till midjan innan, men nu för tiden är det ett svart rufs som knappt räcker ner till axlarna :D Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 30 April 2008 Rapport Skrivet 30 April 2008 (redigerat) Kortsnaggad, inte så mkt mer att säga. Redigerat 30 April 2008 av EDOBEM Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.