↗ till inläggetsåhär för tillfället
Jaeklar vad jag gillar färgen! jaja, jag har ganska kort.
↗ till inläggetsåhär för tillfället
Jaeklar vad jag gillar färgen! jaja, jag har ganska kort.
Ganska kort och krulligt, ser ut som ett blont fågelbo atm... -.-
Svart, väldigt tjockt och ganska långt också. Ska låta det växa lite mer och hålla det så.
snaggat och mörk brunt hår
Kort i nacken, långt i luggen, min naturliga hårfärg(blond).
Kort, Mörkt, nästan rakat
Har jätte kort hår. Har bara 5-8mm långt hår.
Sen har jag typ jätte jätte mörkbrunt hår, det ser nästan svart ut. Men det syns ibland att jag har mörkbrunt.
typ lagomt sen är det ruffsigt (inte gele)
är lite blond
Mitt hår är så fett så att man kan använda det som stekfett! :(
ska nog ta och ducha i dag
↗ till inläggetehm... måste bara undra. hur ofta duchar du?ska nog ta och ducha i dag
mitt hår är relativt kort rätt så rufsigt,(ibland gele ibland vatten, lol) blont med mörk blond botten
Jag har en Bob - frisyr kan man väl kalla det :3 Det är ganska kort bak på huvudet, och längre på sidorna. Helt svart.... slingorna försvann när jag kliptte av mig lång håret (:
lite mer än axellånga bruna dreadlocks... dåliga dreadlocks at the moment, så går det när man gör dem själv ;)
ska få dem tillvirkade av en kompis senare.
svart och lite gult kort medel långt hår
Mja.. mörkbrunt... hår? ;D
↗ till inläggetNej, du har svart hår eftersom du är arab.Mja.. mörkbrunt... hår? ;D
Svart och den såkallade emo frissan xP
tjockt, brunt, tovigt och ganska långt men vafan har inte klippt mig på ett år
det är fresh B)
För två månader sen... Då hade jag håret till typ, nånstans på ryggen. Men nu har jag klippt mig, och det är jävligt tjockt fortfarande, och rufsigt. Jag kan i princip dra hela håret åt höger och sen kan det sitta kvar där, har inget med om jag inte tvättat det på länge eller inte. Täcker ungefär öronen, och luggen i ögonhöjd. Tidigare var min lugg nedanför hakan, det var badass. Justdet, det är brunt också.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in