Gäst vanellus Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Som topic säger.. Jag fick NFS Carbon igår och har funtat på att köpa ett bilspel till boxen ett tag nu. MEN! Så har jag inte läst så mycket om NFS Carbon så jag vet inte om jag vill öppna den förslutna påsen och testa det.. när jag lika gärna skulle kunna vänta och köpa Forza 2... "gratis". Vad tycker ni. Ska jag öppna och spela, spara och vänta eller öppna, spela och sen köpa Forza Också? Tacksam för svar, dudes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Forza 2 verkar vara ett superbt bilspel. Med tanke på att ettan var så pass bra så.... Vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag skulle nog också vänta på Forza 2. NFS är kul men Forza är det rätta spelet om du vill ha realism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vanellus Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Yes. Har tittat lite på Forza och bara väntar på att det ska komma ut.. men jag vill Så öppna förpackningen till Carbon =P Har tittat på några videos från Carbon och bara hur man kan styla bilarna är ju hett! Men jag vet inte om jag är så "thrilled" över upplägget med Distrikt och sånt. Tell me what you feel.. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) carbon är det absolut tråkigaste av alla nfs spel, så för min del skulle det varit självklart o låtit förpackningen varit sluten. Drift stilen på det suger riktigt, ingen känsla i det alls. Redigerat 22 April 2007 av Fredrik89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Enligt mig så är Need For Speed Carbon ett mycket bättre spel än Forza Motorsport 2. Det är häftig grafik och ett roligt spel man tröttnar nästan aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag skulle nog ha valt need for speed carbon för det verkar så härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 carbon är ok men forza motorsport äger det så tvåan gör det förmodligen okså carbon är jobbigt för att det inte känns som om man kör snabbt! IRRITERANDE :angry: biljakterna är mycket tråkigare än most wanted så köp forza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_94 Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Vänta på Forza 2 NFS Carbon är tråkigt därför det tar slut för snabbt .. Jag skulle nog väntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Forza 2 ska du köpa det andra ska du lämna tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camaro Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Du ska köpa Forza Motorsport 2. Där är det mer köregenskaper. I Carbn bara kasar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 carbon är inget vidare most wanded var bättre på alla sätt så köp forza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.