Legenden Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Hjälp har fastnat vid private oasis vad ska man göra där för att få triforce sharden där. skriv snälla, behöver verkligen hjälp :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 du måste typ lösa pusslet på vägen eller så skulle man använda grapleclaw på en sak i taket o när man hänger sig använda järnskorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Vilket pussel? Var är den då? på dörren där man inte får röra handtaget eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) Fel forum. Men i alla fall du måste äga ön först jag tror du ska ge såna här fjärils smycken till hon den där läraren på ön du köpte seglet på om du ger henne 60 stycken så får du ett papper. Visa det pappret för gubben på dörren då kommer du äga den ön då får du gå in. Jag tror det var så det var så länge sen jag spela WW. Redigerat 18 April 2007 av gamesoldier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonBall13 Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Du hittar dom i vattnet när du är ute med båten:xd: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg