snäla ja behöver tips på spel som verkligen äger mina nuvarade (klarade) är
halo combat ...........
star wars knights of the old republik
mm3
snäla ja behöver tips på spel som verkligen äger mina nuvarade (klarade) är
halo combat ...........
star wars knights of the old republik
mm3
Vad vill du ha för sorts spel då? Racing, slagsmål, action?
Typ allt förutom raicing!!!!!!!
Dead or alive 3 ,soul calibur eller marvel vs capcom om du gillar slagsmål. metal gear solid 2 substance kanske? det är skoj. eller Panzer dragoon orta...jag ska köpa det för 238 kronor inklusive frakten.
ok men ja gillar mest äventyr sjut spel tror ja och det där dead or alive vad är det
sparka/slåss spel. OTroligt snyggg men en aning porrig grafik.
ok men vad är vice city ja läste om det i super play men det stod inget om det och gta då =????????
Vice city är gta....gå runt och var en gangster...gör lite uppdrag...köp lite ställen...
brudarna är så så j*vla snygga i det spelet.sparka/slåss spel. OTroligt snyggg men en aning porrig grafik.
och dark_hero, du ska köpa teenage mutant ninja turtles när det kommer :D
tsss faller du för stendöda datorkreationer? jo dom duger.
hehe, inte så, men det är lätt dom snyggaste fruntimmren jag har sett i ett spel nångång iallafall..tsss faller du för stendöda datorkreationer? jo dom duger.
Ja det är klart men dom på Team ninja har gubbsjuka märker man.
:lol: Köp True Crime Streets of L.a!!! :P Det är skit kul!MAn är en polis och jobbar för E.O.D!(föresten man heter nick kang)Man ska gripa folk döda folk och slåss mot folk.man kan kasta kniv,samuraisvärd,matkniv,sönderslagnaflaskor,spikklubba,vanlig klubba mm................Och så kan man ha ak47 och andra grymma vapen......det är mycket värkligare än Gta Vice City..
Mycket sämre också dessutom. och man kan ha samuraj svärd på gta vice city med...och motorsåg dessutom.
vad har man för vapen i gta och vice cyti ps: hur är man hur ser ma guben tre:d eller typ så som man ser i halo?????????????? :blink:
Gta vice city är skit bra!!!!
det är tredjepersonsperpektiv dvs att man ser gubben(i detta fall Tommy Vercetti)vad har man för vapen i gta och vice cyti ps: hur är man hur ser ma guben tre:d eller typ så som man ser i halo?????????????? :blink:
bakom honom. Det finns alla möjliga vapen allt från uzi's till motorsågar och basebollträn.
oksåg att det låg etta i amrikanska spel men gta3 då för det enda gta spel ja kört är gta2 tror ja och då såg man överifrån skit dåligt!!!!!(ps1)
GTA3 kan ma se ovanifrån tror jag om man vill.
ok och hur ser masn arnas är det det bästa spelet typ(vice city asså)????????
svara snabt åker snart och då kan ja inte stå vid kassan och dega!!!!!!!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in