Själv har jag fyra raskatter (Ragdoll) som heter Scilla, Ariel, Luffsen och Havanna.
Har Du Något Husdjur?
Jag har en hund (schäfer) och den heter Masse.
Jag har en katt som är 15 år och heter Missan.
min lillasyster har ett marsvin som heter smulan. det är allt. men jag har haft fiskar. :cool:
Kanin är bäst och det kan jag lova! Om jag har fel får någon ha krig med mig! :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: :medieval:
Har haft kanin, men vi gav bort dom.
Nu har jag en katt.
har en kanin som heter nina.
Har fyra katter, ragdolls.
7 fiskar, en heter pötsi och två andra heter surkol och armsvett medan ja inte har några namn till mina fyra "mini fiskar" xD
Har en katt vid namn Sixten o han är cp störd! Han har en hjärnskada seriöst.
Han fyller 8 den 3 Maj o då ska han fira med en redig skål grädde och en liten mus.
Jaha, dax för en sådan här tråd igen.
4 Katter, 1 hund, 5 hästar, hönor och tuppar (orka räkna :P)
och jag hade en kanin, den dog i söndags. Jag är ändå allergisk
mot kaniner. :D
Jag fick en Hamster för nån vecka sen som vi har döpt till totte som är skiiiiiiit gulllig.
har en katt som heter Molle och är en bond katt.
Har två katter (Norska skogs katter) Som heter Kosmi och Kafka :D
↗ till inläggetSamma här min lillasyster har ett marsvin som heter Pipen.min lillasyster har ett marsvin som heter smulan. det är allt. men jag har haft fiskar. :cool:
Jag har en hund, blandras (schäfer och labrador), som heter Nikita
Har en kanin som heter Flip (Löwen)
Jag har haft två marsvin som hetat Casper och Lakrits. Nu har jag en dvärghamster som heter Hoshi (=stjärna på japanska) :)
Har en dvärghamster som heter Silver och en katt som heter Dipsy (hatar det namnet, men det var inte jag som bestämde)
jag hade 5 fåglar . men inga husdjur nu