Hoppa till innehåll

Tråd För Tips Om Ras, Klass Och Namn


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Warlocks är nice i PvP, men mages är bra också. Ras spelar inte nån större roll. Proffesion bror lite på, t.ex om du tar tailor kan du göra bra epic cloth gear. Om du har Engineering kan du göra Epic Goggles. Köp Bracers & waist från PvP affären i SW för att få så mycket stamina som möjligt osv.

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför kör ni inte på Mages ? Dom äger hårt , Iaf i lvl 20 :P :bah:

 

Warlock är en suverän pvp klass.

Min mage äger Warlocks , :rolleyes: , Full Epic ;)

 

Är 70

 

För man kan inte ha Full Epic i lvl 20 ^^ :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför kör ni inte på Mages ? Dom äger hårt , Iaf i lvl 20 :P :bah:

 

Warlock är en suverän pvp klass.

Min mage äger Warlocks , :rolleyes: , Full Epic ;)

 

Är 70

 

För man kan inte ha Full Epic i lvl 20 ^^ :rolleyes:

 

Den som är mest skillad > bäst. Bror inte på vilken klass man är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den som är mest skillad > bäst. Bror inte på vilken klass man är.

ne kanske inte, men de hjälper som f*n att vara UD Rogue, eller Gnome Lock, eller kanske Dwarf Rogue för stoneform, eller Draenei Mage för healing :P

 

Joo , det är till lite hjälp , men det avgör oftast inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fråga till. Om jag e horde, vilken ras ska jag vara ? Orc eller ?

Racials:

 

Undead: "Will of Forsaken, gives immunity to charm, sleep and sleep while aktive, May allso be used while

afflicted by charm,sleep or fear"

 

"Cannibalize, When activated, regenerates 7% of total health every 2 sec for 10 sec. Only works on Humanoid or Undead corpses within 5 yds. Any movement, action, or damage taken while Cannibalizing will cancel the effect."

 

Tauren: "Warstomp (2min Cooldown), Stuns up to 5 enimes within 8 yards for 2sec."

 

Orc: "Bloodfury ( 2min Cooldown), Increases attack power by 6, but reduces healing effects on you by 50%. Lasts 15 sec"

 

Troll:Berserking (3min Cooldown), "Increases your attack speed by 10% to 30%. At full health the speed increase is 10% with a greater effect up to 30% if you are badly hurt when you activate Berserking. Lasts 10 sec."

 

Bloodelf: "Manatap ( 30sec Cooldown), Reduces target's mana by 50 and charges you with Arcane energy for 10 min. This effect stacks up to 3 times."

 

"Arcane Torrent (2min Cooldown), Silence all enemies within 8 yards for 2 sec. In addition, you gain 10 Energy for each Mana Tap charge currently affecting you."

 

 

Annars spelar det ingen roll vilken ras du är, ta det som är snyggast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...