mofassa Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Är det bara jag som tycker att sims 2 går lite väl snabbt. Lixom jag gör en sim som är medelålders, för en tonåring måste ha en vuxen hemma. Hinner knappt spela 2-3 dagar innan man är gammal och liemannen kommer och tar en. Visst jag han till toppen av karriärstegen men jag var inte ens i närheten av att kunna bygga ett stort hus med pool, flera våningar etc, maxa min sims attribut m.m. Går det så snabbt för alla eller är det jag som gör något fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Lirar du mer än 6 timmar sims per dag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mofassa Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Lirar du mer än 6 timmar sims per dag? nja, ja kanske har kommit upp i det, men tror d mer är 3-4 timmar per dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Det finns nog inget att göra åt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Jopp, vet inte koden, men den finns här på fuska. Den gör så att dina simmar inte åldras, kolla fusken ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 e det fusket bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 inget åldrande = aging off Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 inget åldrande = aging off Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg