💬
Logga in
Fuska.se

Lira Med Nån?

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej, nu vill jag lira wow med några för i den servern jag e i så e de typ ingen svensk. Jag blir uttråkad så jag vill lira med med nån elr några :rambo: .

Nivå 1 · Novis

Du kan alltid lira med mej på Kharazan(horde) :)

Nivå 0 · Nykomling

Vill också lira med nån Om nån vill så kan vi börja på en realm som vi inte spelat förut sen lvl tillsamans och så Låter lite barnligt men kul iaf :) skriv om nån vill Så fall horde :)

1 May 2007
Nivå 1 · Novis

Xeizten vi kan lira på gripens fun realm xD

Nivå 2 · Novis

Någon som spelar Alliance på Deathwing eller Horde på Stormreaver? :P

2 May 2007

LOL! min horde kompis lirar på deathwing och min andra kompis(alliance) lirar på stormreaver XD

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Men säg om nån vill lira med mig på en server bara föutom sånna där funserver o sånt skit.

Nivå 3 · Lärling

yey alla på fuska.se gör en horde på en särskild server :D skriv upp här!

3 May 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Horde? Aldrig i livet, blir ett helt annat spel, ett ursulelt sådant. :(

Nivå 0 · Nykomling

Xade vi kan spela Horde så ska du få se lite orcs XD och trolls nedå men du kan ju testa horde på nån realm med mig så kan vi spela ;)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

LOL! min horde kompis lirar på deathwing och min andra kompis(alliance) lirar på stormreaver XD

HAHA Vilken lvl på Stormreaver?
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12

Men asså jag vill testa horde o lira med nån annan jag har typ ingen o spela på den servern jag e i med min ally.

4 May 2007
↗ till inlägget

61..han köpte powerlvling...
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14

Orka köpa powerlevlin fy f*n . .

↗ till inlägget

Orka köpa powerlevlin fy f*n . .

indeed :)
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Xade vi kan spela Horde så ska du få se lite orcs XD och trolls nedå men du kan ju testa horde på nån realm med mig så kan vi spela ;)

Har en level 70 horde, fick av en kompis. ;) Men Horde är ändå mycket tråkigare :/.

5 May 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17

Varför det ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in