ajar Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=yUZvdffaEX4...related&search= Det här är en lite konstig video, det man ser är ett dörrhandtag som vickar utan att någon håller i det. Och så hör man en kille som flåsar något fruktansvärt. Notera personen i bakgrunden mellan 0:28-0:29. Redigerat 1 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Hehe, häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det är någon tun tråd dem har gjort tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Om ni vrider ett handtag på ena sidan så händer samma sak på andra sidan. Förmodligen det dom gör här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Troligen fejkad, men ganska coolt om det är på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 lite dryg flåsning i bakgrunden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Fejk säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Usch, vad mycket fejk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) jag tror något av följande: 1. Det är ett riktigt spöke, och personen i bakgrunden antingen är en spegelbild/spöke(?) 2. Att det är fejk och personen i bakgrunden drar i ett snöre som öppnar och stänger dörren. Oavsett vad det är så verkar killen bli jävligt kåt av det. Redigerat 2 Maj 2007 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Om ni vrider ett handtag på ena sidan så händer samma sak på andra sidan. Förmodligen det dom gör här. Det är omöjligt eftersom han låter dörren stå på glänt så att man ser båda handtagen. Redigerat 10 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jag säger bara en sak : Snör-trick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Fejkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.